دانلود CoffeeCup Responsive Site Designer 4.0 Build 3295 – نرم افزار طراحی سایت‌های ریسپانسیو

دانلود CoffeeCup Responsive Site Designer 2.5 Build 2425 - نرم افزار طراحی سایت‌های ریسپانسیو

 

دانلود CoffeeCup Responsive Site Designer

| نرم افزار طراحی سایت‌های ریسپانسیو |

 

CoffeeCup Responsive Site Designer 4.0 Build 3295 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند برای علاقه‌مندان به حرفه طراحی وب است تا با بهره‌گیری از امکانات آن بتوانید صفحات زیبا و چشم‌نواز را به صورت سازگار با اندازه‌های مختلف صفحات نمایشگر در گوشی، تبلت و یا کامپیوترهای دسکتاپ طراحی کنید. به لطف تکنولوژی‌های جدید در دنیای وب، امروزه می‌توانید صفحات اینترنتی را با شکل و شمایلی متفاوت و بسیار زیبا نسبت به چند سال قبل طراحی کرد. در دسترس بودن این تکنولوژی‌ها، فریمورک‌ها و دیگر راهکارها در زمینه طراحی صفحات وب، به شما طراحان این امکان را می‌دهد تا بتوانید صفحه وب دلخواه خود را از همان آغاز پروژه به صورت ریسپانسیو طراحی کرده و در مرحله آن را در دستگاه‌های مختلف تست کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید صفحات ریسپانسیو را با بهره‌گیری از تازه‌ترین تکنولوژی‌های بوت‌استرپ (Bootstrap)، سی‌اس‌اس 3 (CSS3) و … ایجاد نموده و پروژه خود را به شکلی استاندارد و زیبا به انجام برسانید.

این نرم افزار با فراهم‌سازی یک محیط گرافیکی و بسیار زیبا، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با حرکت دادن المان‌های گرافیکی، صفحه اینترنتی دلخواه خود را درست همانند محیط گرافیکی پیش روی خود تحویل بگیرید. انواع فریمورک‌های پرکاربرد در دنیای وب که از آن‌ها برای طراحی صحات ریپسپانسیو استفاده می‌شود، در این نرم افزار کاربردی به شکلی خلاقانه گنجانده شده تا شما هم بتوانید همچون میلیون‌ها توسعه‌دهنده دیگر در سراسر دنیا صفحات وب دلخواه خود را ایجاد و از انتشار آنان لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار CoffeeCup Responsive Site Designer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CoffeeCup Responsive Site Designer :

– امکان طراحی صفحات وب به صورت ریسپانسیو و سازگار با انواع سایزهای صفحات نمایشگر

– امکان استفاده از ابزارهای کاربردی به منشور عیب‌یابی صفحات در طرح‌های مختلف

– امکان پیاده‌سازی اسلایدر ویژه و زیبای عکس در صفحات وب

– دارا بودن یک محیط کاربری زیبا و گرافیکی

– امکان کدنویسی و کار با اشیاء گرافیکی به طور مستقیم در صفحه وب

– امکان پیاده‌سازی یک نسخه بهینه‌ از صفحات دارای تصویر برای گوشی‌های موبایل

– قابلیت استفاده از ترنزیشن‌های حرکتی و انیمیشن‌‌های زیبا در صفحات وب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CoffeeCup Responsive Site Designer.cover1  300x143 - دانلود CoffeeCup Responsive Site Designer 4.0 Build 3295 - نرم افزار طراحی سایت‌های ریسپانسیو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR