دانلود بازی PROJECT:OFFROAD 20 53 – اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی 0.5 ‎[PROJECT:OFFROAD][20] - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی PROJECT:OFFROAD 20 برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

PROJECT:OFFROAD 20 53 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی BYCODEC GAMES است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده از رانندگی آفرود در مسیرهایی است که حرکت در آن‌ها پیچیدگی خاصی دارد. نسخه جدید بازی رانندگی آفرود، شما را به مسیرهایی می‌برد که برای رانندگی در آن نیازمند مهارت خاص رانندگی آفرود هستید. مجموعه مختلفی از خودروها در بازی برای شما تعبیه شده‌اند که شما می‌توانید با گزینش هریک، رانندگی جذاب و پرهیجانی را در مسیرهای خاکی تجربه کنید.

سازندگان این بازی، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه بازی تا حد ممکن بتواند یک تجربه نزدیک به واقعیت را از رانندگی آفرود برای کاربران فراهم کند. طراحی حرفه‌ای و منحصر به فرد نقشه‌ها، امکان تجربه رانندگی آفرود در قالب ماموریت‌های مختلف، امکان گزینش خودروها از میان شمار بسیاری از وسایل نقلیه، گرافیک بسیار عالی با جزئیات بالا، امکانات شخصی‌سازی گسترده ماشین‌ها و … از دیگر خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی PROJECT:OFFROAD 20 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی PROJECT:OFFROAD 20 :

– دارا بودن گرافیک واقع‌گرایانه و مبتنی بر فیزیک

– شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت مسیرها

– امکان ایفای نقش در حالت داستانی

– دارا بودن ده‌ها وسیله نقلیه آفرود

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی با جزئیات بالا

– امکان شخصی‌سازی وسایل نقلیه

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PROJECT OFFROAD 201 150x84 - دانلود بازی PROJECT:OFFROAD 20 53 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت PROJECT OFFROAD 202 150x84 - دانلود بازی PROJECT:OFFROAD 20 53 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت PROJECT OFFROAD 203 150x84 - دانلود بازی PROJECT:OFFROAD 20 53 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت PROJECT OFFROAD 204 150x84 - دانلود بازی PROJECT:OFFROAD 20 53 - اتومبیل‌رانی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40/415 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR