دانلود Sherlock AI Detector 1.3 – نرم افزار تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

دانلود Sherlock AI Detector 1.3 - نرم افزار تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

 

دانلود Sherlock AI Detector

| نرم افزار تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی |

 

Sherlock AI Detector 1.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور تشخیص دادن محتوای متنی تولید شده توسط هوش مصنوعی است که با استفاده از آن، شما می‌توانید بفهمید که یک متن توسط ذهن خلاق انسان تولید شده یا هوش مصنوعی! همانطور که می‌دانید، این روزها هوش مصنوعی به عنوان یک دستیار هوشمند و کاربردی می‌تواند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ داده و مطابق با نیاز آن‌ها، محتوای و یا پاسخ‌های متنی تولید کند. در صورتی که شک دارید که یک متن مشخص توسط هوش مصنوعی تولید شده یا نه، کافی‌ست که این ابزار را دانلود کرده و سپس با چند کلیک ساده، اصالت یک متن را تشخیص دهد.

در دوره‌ای که هوش مصنوعی، بسیاری از تعهدات فضای دیجیتال را دستخوش تغییر کرده، طبیعی است که شاهد دخالت‌های این فناوری در حوزه‌های مختلف باشیم. از جمله‌ی این موارد، می‌توان به تولید محتوای متنی اشاره کرد. سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌تواند اصالت یک متن را تشخیص داد؟ نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با آن، تشخیص دهید که متن مورد نظر شما توسط هوش مصنوعی تولید شده و یا اصالت تولید دارد. این نرم افزار، قادر است این وظیفه را با سهولت بسیار بر عهده بگیرد تا شما بتوانید از تجربه‌ی کار با آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Sherlock AI Detector را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sherlock AI Detector :

– امکان تشخیص سریع و آسان متون تولید شده با هوش مصوعی

– دارا بودن الگوریتم‌های پیشرفته‌ی تشخیص اصالت متن

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sherlock AI Detector.cover1  300x176 - دانلود Sherlock AI Detector 1.3 - نرم افزار تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی Sherlock AI Detector.cover2  300x176 - دانلود Sherlock AI Detector 1.3 - نرم افزار تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR