دانلود dbForge Studio 2021 for SQL Server Enterprise Edition 6.0.563 (x64) – مدیریت پایگاه داده SQL Server

دانلود dbForge Studio 2021 for SQL Server Enterprise Edition 6.0.563 (x64) - مدیریت پایگاه داده SQL Server

 

دانلود ‏‏‎ dbForge Studio for SQL Server

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQL Server |

 

dbForge Studio 2021 for SQL Server Enterprise Edition 6.0.563 (x64) نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و شناخته شده برای DBAهایی است که به یک ابزار حرفه‌ای برای مدیریت و کار بر روی پایگاه داده خود نیاز دارند. SQL دولوپرها و DBAهایی که بر روی دیتابیس تسک‌هایی پیچیده را انجام می‌دهند، می‌توانند از محیط گرافیکی این برنامه برای بالا بردن سرعت تجربه کار بر روی پایگاه داده استفاده کنند. این برنامه یک بسته جامع برای کار بر روی پایگاه داده‌های مایکروسافت اس کیو ال سرور است که امکانات متعددی از قبیل طراحی دیتابیس، نوشتن کد SQL، مقایسه پایگاه‌های داده، همگام‌سازی اسکیما و دیتا، تولید دیتای تست و … را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در صورتی که به یک بسته جامع و کامل برای مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور نیاز دارید، این نرم افزار می‌تواند به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای شما ایفای نقش نماید. در واقع با استفاده از این برنامه، دیگر هیچ نیازی به استفاده از دیگر محیط‌های مدیریتی پایگاه داده نخواهید داشت. بنابراین دیگر نیازی به جستجو و یا خریداری پلاگین‌های SQL Server Managemenet Studio (SSMS) نیست؛ زیرا که این برنامه همه آن چیزهایی که برای راه‌اندازی و کار بر روی پایگاه داده نیاز دارید را در خود دارد. این برنامه یک جایگزین معتبر و بسیار قوی برای انواع دیگر محیط‌های مدیریتی پایگاه داده است که امکانات آن بسیار فراتر از یک ابزار رایگان است که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید نرم افزار dbForge Studio for SQL Server را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار dbForge Studio for SQL Server :

– امکان نوشتن، ویرایش کردن و یا اجرای کوئری در دایومنت‌های SQL

– قابلیت ساخت کوئری در ویژوال دیزاینر

– امکان اجرا کردن اسکریپت‌های بزرگ بدون بارگذاری در حافظه رم

– امکان ساخت یونیت تست با فریمورک tSQLt

– امکان دیباگ کردن استور پروسیجرها

– امکان سور کنترل برای تغییرات دیتابیس

– قابلیت ساخت دیتابیس آبجکت در ویرایشگر گرافیکی

– امکان تولید دیتابیس اسکریپت

– امکان تولید دیتای تست

– قابلیت همگام‌سازی اسکیمای پایگاه‌های داده

– قابلیت مقایسه دیتای پایگاه‌های داده

– امکان ایمپورت/اکسپورت دیتای پایگاه داده از طریق CSV, Excel, XML و …

– امکان ساخت حساب‌های کاربری با سطوح دسترسی مختلف

– قابلیت بکاپ و بازیابی دیتای پایگاه داده

– امکان مانیتورینگ پرفرمنس دیتابیس

– قابلیت‌های گزارش‌گیری گسترده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dbForge Studio for SQL Server.cover1  300x213 - دانلود dbForge Studio 2021 for SQL Server Enterprise Edition 6.0.563 (x64) - مدیریت پایگاه داده SQL Server dbForge Studio for SQL Server.cover2  300x213 - دانلود dbForge Studio 2021 for SQL Server Enterprise Edition 6.0.563 (x64) - مدیریت پایگاه داده SQL Server

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 148 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR