دانلود tinyMediaManager 4.3.10 – نرم افزار مدیریت فیلم و سریال

دانلود tinyMediaManager 4.3.10 - نرم افزار مدیریت فیلم و سریال

 

دانلود tinyMediaManager

| نرم افزار مدیریت فیلم و سریال |

 

tinyMediaManager 4.3.10 نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای مدیریت فیلم و سریال است که شما علاقه‌مندان با آن می‌توانید کالکشن‌های خود را مدیریت کنید. این نرم افزار با این هدف طراحی شده که طرفداران فیلم و سریال بتوانند با سهولت بیشتری مجموعه‌های خود را مدیریت و نگهداری کنند. علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا، معمولا کالکشنی از بهترین فیلم و سریال‌ها را در هارد درایو سیستم خود نگهداری می‌کنند که مختص خودشان است. حتی با وجود اینکه امروزه استفاده از پلتفرم‌های استریم فیلم و سریال رواج بسیاری پیدا کرده، هنوز هم چندان بعید نیست که برخی افراد ترجیح دهند فیلم و سریال‌های دلخواه خود را دانلود و در سیستم نگهداری کنند. اگر که شما نیز از کلکسیونرهای فیلم و سریال هستید، ما برایتان یک ابزار جدید را سراغ داریم که با آن بتوانید عناوین دلخواه خود را با سادگی بسیار مدیریت کنید.

نگه داشتن فیلم و سریال بر روی هارد درایو سیستم، معمولا نیاز به راهی دارد که با آن بتوان محتوای مالتی مدیا را مدیریت کرد. در واقع هر قدر که کالکشن فیلم و سریال گسترده‌تر می‌شود، نگهداری آن نیز بسته به سبک، سال ساخت و … سخت‌تر می‌شود. اگر که بر روی این مسئله حساسیت ویژه‌ای دارید و ترجیح می‌دهید که فیلم و سریال‌های خود را در فضایی زیبا و جذاب‌تر سازماندهی کنید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار قدرتمند را از دست ندهید و با بهره‌گیری از امکانات منحصر به فرد آن، از تجربه ساخت و نگهداری مجموعه‌های فیلم و سریال‌های تلویزیونی لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار tinyMediaManager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار tinyMediaManager :

– امکان تشخیص مجموعه‌های فیلم و سریال در سیستم

– مناسب برای علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سریال

– امکان دسته‌بندی فیلم‌ و سریال‌ها بر اساس ژانر، سال ساخت و …

– امکان استفاده از دیتای رایگان پایگاه داده TMDB برای سازماندهی بهتر عناوین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

tinyMediaManager.cover1  300x193 - دانلود tinyMediaManager 4.3.10 - نرم افزار مدیریت فیلم و سریال tinyMediaManager.cover2  300x193 - دانلود tinyMediaManager 4.3.10 - نرم افزار مدیریت فیلم و سریال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR