دانلود TAP30 2.10.1 – تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید

دانلود TAP30 2.0.0 Beta 5 - سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید

 

دانلود TAP30 برای اندروید

| تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید |

 

TAP30 2.10.1 تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای گوشی‌های هوشمند است که امکان مسافرت‌های درون شهری را آسان و مقرون به صرفه می‌کند. به کمک اپلیکیشن تپ سی (TAP30)، شما در هر جا و مکان می‌توانید درخواست تاکسی کرده و سفری باکیفیت و امن را تجربه کنید. حتی دیگر خبری از پول خرد و یا اسکانس‌های کهنه نیست! با تپ سی می‌توانید سفر درون شهری خود را در کمال راحتی تجربه کرده و در پایان سفر، هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. سامانه هوشمند تپ سی، در حال حاضر خدمات خود را در شهرهای تهران،کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز ارائه می‌کند و برخلاف سایر سرویس‌های مشابه، خدمات آن محدود به شهر تهران نیست.

اپلیکیشن تپ سی، سفری امن و قابل اطمینان را برای شما به ارمغان می‌آورد. خدمات تپ سی، در سه دسته‌بندی مختلف شامل: سفر عادی، پرایم (ویژه بانوان) و پرو (تشریفاتی) تقسیم شده که بر حسب نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. محیط اپلیکیشن تپ سی، کاملا فارسی بوده و شما کاربران در رده‌های سنی مختلف، هیچ مشکلی را از بابت کار کردن با آن نخواهید داشت. تنها کافیست که این اپلیکیشن را اجرا کرده و مبدا و مقصد خود را تعیین کنید، در ادامه با مشاهده هزینه سفر، در صورت تمایل درخواست اتومبیل کرده و در آخر هزینه آن را به صورت اعتباری و یا نقدی پرداخت می‌کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار TAP30 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TAP30 :

– دارا بودن محیط گویا و کاملا فارسی

– ارائه خدمات در شهرهای تهران،کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز

– امکان تجربه سفر عادی، پرایم (ویژه بانوان) و پرو (تشریفاتی)

– قابلیت سفر مقرون به صرفه در درون شهر

– دسترسی سریع در هر جا و مکان

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

اضافه شدن صندوق جایزه در بخش جایزه و تخفیف

بهبود ساختار اعلان های برنامه

رفع برخی مشکلات جزیی برنامه

بهبود رابط کاربری اپلیکیشن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TAP301 89x150 - دانلود TAP30 2.10.1 - تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید TAP302 89x150 - دانلود TAP30 2.10.1 - تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید TAP303 89x150 - دانلود TAP30 2.10.1 - تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید TAP304 89x150 - دانلود TAP30 2.10.1 - تپ سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR