دانلود phiola 2.0 Beta 18 – پلیر قدرتمند فایل‌های صوتی

دانلود phiola 2.0 Beta 18 - پلیر قدرتمند فایل‌های صوتی

 

دانلود phiola

| پلیر قدرتمند فایل‌های صوتی |

 

phiola 2.0 Beta 18 نام یک موزیک پلیر جدید، کاربردی و قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید انواع فایل‌های صوتی را با سهولت بسیار در سیستم خود پخش کنید. این ابزار، یک راهکار سریع و ساده را جهت پخش انواع فایل‌ها در سیستم به شما پیشنهاد می‌کند. یک پلیر خوب و کاربردی، باید بتواند فرمت‌های مختلف را پخش کند. علاوه بر این، خاصیت پرتابل بودن آن نیز کمک می‌کند که بتوانید آن را بر روی فلش یا مموری کارت همواره به همراه داشته و بدون نیاز به نصب، در هر سیستمی آن را آماده‌ی کار داشته باشید.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، یک پلیر صوتی جدید و کاربردی است که بر سبک و جمع و جور بودن تمرکز دارد.  این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که از این طریق، حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از امکانات آن نهایت استفاده را داشته باشند. تنها کافی‌ست که مجموعه موسیقی خود را در این برنامه فراخوانی کنید تا لیست مورد نظر با سرعت شروع به پخش کند. در کنار این‌ها، نرم افزار فوق دارای یک ریکوردر قدرتمند نیز شده تا کاربر بتواند به سادگی صدای سیستم یا میکروفون را از طریق آن پخش نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار phiola را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار phiola :

– امکان پخش انواع فرمت‌های ‏‏‎ ‎.mp3, .ogg(Vorbis/Opus), .mp4/.mov(AAC/ALAC/MPEG), .mkv/.webm(AAC/ALAC/MPEG/Vorbis/Opus/PCM), .caf(AAC/ALAC/PCM), .avi(AAC/MPEG/PCM), .aac, .mpc; .flac, .ape, .wv, .wav

– قابلیت ضبط صدا در فرمت‌های ‏‏‎ ‎.m4a(AAC), .ogg, .opus; .flac, .wav

– امکان تبدیل فرمت‌های صوتی

– قابلیت لیست و جستجو در میان فایل‌های صوتی

– امکان پخش آنلاین موزیک و لیست‌های پخش

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

phiola.cover1  296x300 - دانلود phiola 2.0 Beta 18 - پلیر قدرتمند فایل‌های صوتی phiola.cover2  296x300 - دانلود phiola 2.0 Beta 18 - پلیر قدرتمند فایل‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR