دانلود بازی Code Asylum 0.7 – کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Code Asylum 0.7 - کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Code Asylum برای اندروید

| بازی کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Code Asylum 0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی ASZ Studio است. پادشاهی آوانگا (Avanga) به مدت چندین سال با همسایگان خود در نهایت صلح و آرامش زندگی می‌کرد. در طول تمام این دوران، هیچ امپراطوری و یا جنگی به سرزمین‌های آنان نفوذ نکرد؛ چرا که این سرزمین، همواره توسط گروهی از سربازان تنومند و مردان دلیر محافظت می‌شد. کلید اصلی دوام و پایداری این پادشاهی، باورهای قوی معنوی و عزم قوی مردم نسبت به حفظ سرزمین‌شان بود.

به طور کلی دو قانون مهم در این سرزمین حکم‌فرماست. یکی از آنان کد پناهندگی و دیگری کد انتقام است. کد پناهندگی به معنای مجموعه‌ای از قوانین تعریف شده برای حمایت از افرادی است که به این سرزمین پناه می‌برند. کد انتقام نیز به معنای پاسخی در مقابل تهدیدات و وقایعی همچون تجاوز به سرزمین‌ها، قتل، غارت و … است. حال سوالی که در این بازی مطرح می‌شود این است که آیا قوانین مذکور با یکدیگر سازگاری دارند؟ این وظیفه شماست که با هدایت کاراکتر جنگجوی بازی، در مسیر کسب پاسخ قرار بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Code Asylum را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Code Asylum :

– گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

– گرافیک فوق‌العاده کنسولی

– شبیه‌سازی بسیار زیبای دنیای اطراف

– امکان فراگیری ده‌ها مهارت مختلف

– یادگیری سوارکاری با اسب

– دارا بودن انواع مختلفی از سلاح‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Code Asylum1 150x75 - دانلود بازی Code Asylum 0.7 - کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Code Asylum2 150x75 - دانلود بازی Code Asylum 0.7 - کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Code Asylum3 150x75 - دانلود بازی Code Asylum 0.7 - کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Code Asylum4 150x75 - دانلود بازی Code Asylum 0.7 - کد پناهندگی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 622 + 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR