دانلود Avira System Speedup Pro 7.0.0.370 + Portable – افزایش سرعت سیستم های کامپیوتری

دانلود Avira System Speedup 1.6.11.1440 - افزایش سرعت سیستم های کامپیوتری

 

دانلود Avira System Speedup

نرم افزار افزایش سرعت سیستم های کامپیوتری

 

Avira System Speedup Pro 7.0.0.370 + Portable اگر سیستم رایانه شما هم بعد از مدتی کند میشود و اعصابتان را بهم می ریزد, نیازی نیست که آن را برای تعمیر ببرید, فقط کافیست تا از این نرم افزار فوق العاده استفاده کنید. نرم افزار Avira System Speedup سیستم رایانه را به بهترین حالت خود برمی گرداند به طوری شما تغییرات را به وضوح احساس خواهید کرد. به دلیل اینکه روز به روز سیستم رایانه به دلیل انبوه برنامه ها و زیاد شدن تدریجی برنامه های رایانه سرعتش کم میشود و کاراییش کاهش میباشد همواره به یک برنامه جامع برای رفع این مشکل احساس میشود.

عوامل موثر در کاهش سرعت کامپیوتر ها میتواند فایل های اضافه, کوکی ها, و تکه های برنامه های مختلف که به سیستم چسبیده است باشد. همه این عوامل کارایی حافظه و پردازنده را کاهش میدهند. با استفاده از این برنامه می توانید همه این عوامل را رفع و یا میزان آنها را کاهش دهید تا سیستمتان کارایی قبلی خودش را بیابد, این کار هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی قابل انجام است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Avira System Speedp را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Avira System Speedup:

– افزایش سرعت و کارایی سیستم رایانه

– تعمیر ریجیستری ویندوز

– تعمیر و حذف فایل های زاید که باعت کندی سیستم هستند

– قابلیت انجماد

– بررسی عوامل کندی سیستم

– حذف کامل فایل های زاید

 

 

(برای مشاهده در سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Avira System Speedup 1.2.1.9700 افزایش سرعت سیستم های کامپیوتری

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR