دانلود بازی KerfuFFight برای PC

دانلود بازی KerfuFFight برای PC

 

دانلود بازی KerfuFFight برای کامپیوتر

| بازی نبرد چند نفره |

| نسخه TiNYiSO |

 

KerfuFFight بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Eucyd Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بر حسب شرایط، مجبور به جنگ با دوستان خود شوید؟ در بازی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، قرار است که چنین اتفاقی رخ دهد تا بتوانید یک درس حسابی به دوستان خود بدهید! در این بازی، مجموعا 4 پلیر مختلف با یکدیگر وارد درگیری می‌شوند که این نبردها در محیط‌هایی مختلف و با استفاده از سلاح‌هایی منحصر به هریک از بازیکنان به انجام می‌رسد.

در این بازی، یک فرصت جذاب و ایده‌آل برای تجربه یک گیم‌پلی خاص فراهم آمده است. شما می‌توانید سبک این بازی را متناسب با سلیقه خود انتخاب و پس از ورود به میدان نبرد با دوستان، برای کسب بیشترین امتیاز از نهایت توان خود استفاده کنید. در صورتی که به هرشکل امکان بازی آفلاین و چند نفره برایتان فراهم نیست، باز هم برای شما مشکلی وجود نخواهد داشت؛ زیرا که این بازی با دارا بودن امکان بازی آفلاین و تک‌نفره، شما را در برابر حریفانی کامپیوتری قرار می‌دهد که در بین آن‌ها باید بیشتر از همه زنده بمانید تا نبرد را با پیروزی خود خاتمه دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی KerfuFFight را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kerfuffight1 300x169 - دانلود بازی KerfuFFight برای PC Kerfuffight2 300x169 - دانلود بازی KerfuFFight برای PC

 

Kerfuffight3 300x169 - دانلود بازی KerfuFFight برای PC Kerfuffight4 300x169 - دانلود بازی KerfuFFight برای PC

 

تریلر بازی KerfuFFight :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: 1.2 GHz processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX Compatible
Storage: 3 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 393 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR