دانلود Deletor 5.13.23178 – نرم افزار حذف ساده و آسان فایل و فولدرها

دانلود Deletor 5.13.23178 - نرم افزار حذف ساده و آسان فایل و فولدرها

 

دانلود Deletor

| نرم افزار حذف ساده و آسان فایل و فولدرها |

 

Deletor 5.13.23178 ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید فایل و فولدرهایی را که با نیاز شما مطابقت دارند، به سادگی از سیستم حذف کنید. اگر که شما هم با مشکل کمبود حافظه مواجه هستید و می‌خواهید اطلاعات اضافی سیستم را حذف و فضای در دسترس را افزایش دهید، این ابزار می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. با این برنامه می‌توانید فایل و فولدرها را به سادگی در سیستم خود جستجو کرده و بر اساس سرچ‌هایی دقیق، فایل و فولدرهای یافت شده را حذف کنید و به آسانی فضای در دسترس خود را افزایش دهید.

این نرم افزار همچنین به قابلیتی مجهز شده که با آن شما بتوانید اطلاعات موجود بر روی سیستم را به صورت غیرقابل بازگشت حذف کنید. این نرم افزار از مجموعه کاملی از فیلترها پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند با استفاده از این گزینه‌ها، به سادگی برای حذف فایل‌های مورد نظر خود اقدام کند. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که می‌توان به آسانی در آن گزینه‌های مختلف را برای حذف فایل و فولدرهای اضافه تنظیم و سپس تنها با یک کلیک، آن‌ها را حذف و نتایج را در قالب گزارشاتی دقیق مشاهده نمود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Deletor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Deletor :

– امکان حذف فایل و فولدرها بر اساس نیاز و فیلترهای کاربر

– امکان حذف کردن فایل‌ها بدون امکان ریکاوری

– مجهز بودن به الگوریتم‌های پیشرفته‌ی حذف اطلاعات

– امکان فیلتر بر اساس نام، تگ، متادیتا، زمان ایجاد،‌سایز و …

– امکان حذف فولدرهای خالی

– امکان مشاهده نتایج در قالب گزارشاتی دقیق

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Deletor.cover1  250x300 - دانلود Deletor 5.13.23178 - نرم افزار حذف ساده و آسان فایل و فولدرها Deletor.cover2  250x300 - دانلود Deletor 5.13.23178 - نرم افزار حذف ساده و آسان فایل و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR