دانلود ChatGPT for Google 4.2.2 – نمایش پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی در نتایج گوگل

دانلود ChatGPT for Google 4.2.2 - نمایش پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی در نتایج گوگل

 

دانلود ChatGPT for Google

| نمایش پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی در نتایج گوگل |

 

ChatGPT for Google 4.2.2 نام یک اکستنشن جدید، کاربردی و مفید برای مرورگرهای اینترنتی است که امکان استفاده از پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) را در نتایج گوگل برای شما فراهم می‌سازد. همانطور که می‌دانید، چت‌جی‌پی‌تی به عنوان اولین دستیار هوش مصنوعی معرفی شده در دنیا، در طی چند ماه اخیر توانسته توجه شمار قابل توجهی از کاربران در سرتاسر دنیا را به خود جلب کند. از آنجا که چت‌جی‌پی‌تی تقریبا در هر حوزه و متناسب با هر سوالی راهکار و پاسخ دارد، بسیاری از کاربران رفته رفته بر آنند که استفاده از موتورهای جستجو را کمتر و به جای آن، از چت‌بات‌های هوش مصنوعی نظیر ChatGPT استفاده کنند.

در این شرایط، در دسترس بودن راهکاری که بتوان با آن پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی را در نتایج موتور جستجوی گوگل مشاهده کرد نیز می‌تواند به نوبه خود کاربردی و مفید باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اکستنشن جدید و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید با نصب کردن آن در مرورگر کروم، فایرفاکس یا اج، پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی را پیرامون عبارت سرچ‌ شده‌ی خود در نتایج گوگل نمایش دهید. این اکستشن کاربردی و جذاب، نیاز به مراجعه مستقیم به وب‌سایت ChatGPT یا BingAI را حذف می‌کند و به ازای سرچ‌های شما، نتایج آن در چت‌جی‌پی‌تی را نیز به نمایش می‌گذارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ChatGPT for Google را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ChatGPT for Google :

– نمایش نتایج گوگل به همراه چت‌جی‌پی‌تی در سرچ‌ها

– پشتیبانی از موتورهای جستجوی معروف نظیر Microsoft Bing, Yandex, DuckDuckGo, Brave, Yahoo, Google و …

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ChatGPT for Google.cover1  300x188 - دانلود ChatGPT for Google 4.2.2 - نمایش پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی در نتایج گوگل ChatGPT for Google.cover2  300x224 - دانلود ChatGPT for Google 4.2.2 - نمایش پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی در نتایج گوگل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR