دانلود MP3DO Advanced CD Ripper Pro 3.60 – ریپ دیسک های صوتی

دانلود MP3DO Advanced CD Ripper Pro 3.60 - ریپ دیسک های صوتی

 

دانلود MP3DO Advanced CD Ripper Pro

| نرم افزار ریپ دیسک های صوتی |

 

MP3DO Advanced CD Ripper Pro 3.60 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای در زمینه ریپ محتوای دیسک های صوتی است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پس از خریداری دیسک های صوتی اورجینال از سوی هنرمندان ، با مشکل کپی برداری از آنان در هارد دیسک خود مواجه شوید؟ اینگونه دیسک ها به گونه ای رایت شده اند که امکان کپی برداری مستقیم از آن ها به کمک ویندوز اکسپلورر وجود نداشته باشد ، بنابراین برای رفع این مشکل و فراهم سازی امکان کپی کردن محتوای دیسک های صوتی در هارد دیسک ، گوشی موبایل و… لازم است از ابزارهایی تحت عنوان نرم افزارهای ریپر استفاده کنید.

این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که محتوای دیسک های صوتی را ریپ کنید و از آنان در فرمت های MP3, WAV, WMA, Flac, Ape, Aac, Wave و OGG خروجی هایی با کیفیت اورجینال تهیه کنید. این نرم افزار با بهرمندی از آخرین تکنولوژی انکودر Lame ، از کامل ترین امکانات فایل های MP3 در کنار VBR پشتیبانی می کند. علاوه بر این ها شما همچنین می توانید تگ های مربوط به فایل های موسیقیایی را در فرمت های PLS, HTML, M3U یا XML ذخیره سازی کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MP3DO Advanced CD Ripper Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MP3DO Advanced CD Ripper Pro :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار جذاب و دوست داشتنی جهت ریپ سریع محتوای دیسک های صوتی تنها با یک کلیک

– پشتیبانی از فرمت های خروجی جدید AAC,Flac,MPC,WavePack

– پشتیبانی از افکت های Fade In / Out, Amplify, Normalize DSP

– دارا بودن قابلیت سرعت بسیار بالا در ریپ محتویات دیسک های صوتی

– امکان ذخیره سازی فایل های صوتی در انواع فرمت های MP3, WMA, OGG, APE با کیفیت اورجینال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR