دانلود Remo Recover Windows 6.0.0.188 + Portable – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود Remo Recover Windows 4.0.0.65 + Portable - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود Remo Recover Windows

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

Remo Recover Windows 6.0.0.188 + Portable نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه‌ها در سیستم‌ عامل ویندوز است. اگر شما نیز به تازگی بخشی از اطلاعات مهم و حیاتی خود را از دست داده‌اید، نرم افزار Remo Recover Windows شما را قادر خواهد ساخت که آن‌ها را به طور کامل بازیابی کنید! مشکلاتی از قبیل حذف تصادفی، فرمت کردن حافظه یا … از جمله عواملی هستند که موجب ناپدید شدن ناگهانی اطلاعات کاربر می‌شوند. در چنین مواردی، شاید تصور شود که دیگر هیچ راهی برای بازگردانی اطلاعات نیست. اما به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، شما به آسانی قادر هستید اطلاعات حذف شده خود را بازیابی کنید.

این برنامه می‌تواند داده‌های حذف شده شما به طرق مختلف را بازیابی کرده و مجددا آن‌ را در اختیار شما بگذارد. این نرم افزار، با مکانیزم‌های قدرتمند اسکن طراحی شده و قادر است در مدت زمانی بسیار کوتاه، اطلاعات حذف شده را برایتان بازیابی نماید. این نرم افزار از 300 نوع فرمت مختلف و رایج پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن، می‌توانید انواع فایل‌های گرافیکی، مالتی مدیا، اسناد متنی، فایل‌های اجرایی و … را در نهایت سادگی بازیابی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Remo Recover Windows را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Remo Recover Windows :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده با دارا بودن الگوریتم‌های پیشرفته

– قابلیت بازیابی اطلاعات Shift+Del شده

– توانایی بازگردانی تصاویر خام

– پشتیبانی از 300 فرمت مختلف

– امکان بازیابی اطلاعات بعد از نصب مجدد ویندوز

– قابلیت بازگردانی اطلاعات از دیسک‌های فرمت شده

– امکان بازیابی اطلاعات از پارتیشن‌های پاک شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR