دانلود Linx 6.4.0.0 – نرم افزار خودکار کردن اجرای دستورات پرتکرار دولوپرها در ویندوز

دانلود Linx 6.4.0.0 - نرم افزار خودکار کردن اجرای دستورات پرتکرار دولوپرها در ویندوز

 

دانلود Linx

| نرم افزار خودکار کردن اجرای دستورات پرتکرار دولوپرها در ویندوز |

 

Linx 6.4.0.0 نرم افزاری است که به کمک آن می‌توان بسیاری از فرایندها را به شکل خودکار به اجرا درآورد. بسیاری از نرم افزارهای تولید شده در این زمینه، نیازمند نوشتن اسکریپت برای خودکارسازی امور هستند. اما نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید بدون نیاز به کدنویسی، راهکارهایی را بسازید که بتوانند به شکل خودکار دستورات مختلف را به اجرا درآورند. کار کردن به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی وب، شامل نوتن ده‌ها خط کد در طول روز و تکرار آن‌هاست که بعضا برخی از این کارها بدون نیاز به دخالت کاربر هم قابلیت انجام دارند؛ البته اگر که ابزار مخصوص به این کار را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار در واقع یک پلتفرم مخصوص برای توسعه، ساخت و میزبانی API، و همینطور خودکار کردن امور در محیطی یکپارچه و حرفه‌ای بدون نیاز به کدنویسی، فریمورک و زیرساخت‌های مختلف است.

خوشبختانه امروزه شمار متعددی از ابزارها برای دسترسی به این امکان وجود دارند که در این مطلب، به معرفی یکی از جدیدترین آن‌ها خواهیم پرداخت. نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و شما تنها طی چند کلیک ساده می‌توانید به صفحه مربوط به محیط اصلی این برنامه هدایت شوید. شما می‌توانید از این نرم افزار برای ساخت یک سولوشن مخصوص برای کمک به فرآیندهای توسعه وب استفاده کنید. شما می‌توانید فرایندهای پیشرفته در این برنامه را بدون نیاز به کدنویسی بسازید ، اجرا و عیب‌یابی کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Linx را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Linx :

– امکان خودکارسازی فرآیندهای پرتکرار در برنامه‌نویسی

– نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

– خودکار ردن فرآیندهای بک-اند

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Linx.cover1  300x160 - دانلود Linx 6.4.0.0 - نرم افزار خودکار کردن اجرای دستورات پرتکرار دولوپرها در ویندوز Linx.cover2  300x160 - دانلود Linx 6.4.0.0 - نرم افزار خودکار کردن اجرای دستورات پرتکرار دولوپرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.08 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR