دانلود Vidyard GoVideo 2.16.10 – افزونه فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Vidyard GoVideo 2.16.10 - افزونه فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Vidyard GoVideo

| ابزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Vidyard GoVideo 2.16.10 نام یک نرم افزار قدرتمند، رایگان و ساده به منظور فیلمبرداری از صفحه نمایش ویندوز است. کاربران به بهره‌گیری از این برنامه، به آسانی می‌توانند فعالیت‌های در حال انجام خود در محیط سیستم‌عامل ویندوز را فیلمبرداری کرده و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. به هنگام ضبط فیلم‌های آموزشی، تهیه راهنمای کاربری و …، نیاز است که از صفحه نمایش ویندوز فیلمبرداری شود. ابزارهای متعددی برای پوشش این نیاز در ویندوز قابل استفاده هستند که در این مطلب، با معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی آمده‌ایم.

وجود ده‌ها ابزار مختلف در بازار برای فیلمبرداری از صفحه نمایش، انتخاب را برای کاربران سخت و دشوار کرده است. هریک از این ابزارها، دارای خصوصیات خاص خود برای فیلمبرداری و امکانات به اشتراک‌گذاری فیلم‌ها هستند. افزونه جدیدی که در این مطلب به خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، یک راهکار ساده و آسان برای افرادی است که می‌خواهند به سرعت از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلمبرداری کرده و آن را با دگیران هم به اشتراک بگذارند. این افزونه که برای مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) عرضه شده، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید از فعالیت‌های در حال انجام در سیستم خود فیلمبرداری کرده و در پایان فایل ویدیویی آن را با دیگران در فضای وب به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vidyard GoVideo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vidyard GoVideo :

– امکان فیلمبرداری از صفحه نمایش، تب انتخابی در مرورگر و یا ضبط فیلم از روی وبکم

– قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع و آسان ویدیوها

– امکان نصب و راه‌اندازی بسیار سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vidyard GoVideo.cover1  300x188 - دانلود Vidyard GoVideo 2.16.10 - افزونه فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 5.08 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR