دانلود G App Launcher (Shortcuts for Google) 26.2.0 – دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل

دانلود G App Launcher (Shortcuts for Google) 26.2.0 - دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل

 

دانلود G App Launcher (Shortcuts for Google)

| دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل |

 

G App Launcher (Shortcuts for Google) 26.2.0 نام یک ابزار ساده و در عین حال قدرتمند به منظور دسترسی سریع‌ به سرویس‌های گوگل است که از طریق شرتکات‌هایی ساده و جذاب در منوی مرورگر کروم، شما را به هریک از سرویس‌های مورد نظرتان هدایت می‌کند. اگر که از کاربارن دائمی سرویس‌های گوگل هستید، بهتر است این سرویس‌ها را در یک منوی مشخص در قالب شرتکات در دسترس خود قرار دهید تا در هر زمان بتوانید بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت مربوطه، آن را آماده‌ی دسترس داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اکستنشن جدید و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید با سهولت بیشتری به انواع خدمات گوگل دسترسی پیدا کنید.

این افزونه که قابل نصب بر روی مرورگر Google Chrome/Mozilla Firefox است، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تمامی سرویس‌های گوگل را با سرعت و سادگی بیشتری در دسترس خود داشته باشید. این افزونه در واقع یک باکس مخصوص شامل سرویس‌‌های مختلف گوگل را در خود دارد که با گشودن آن می‌توانید بر روی شرتکات هریک از سرویس‌های گوگل نظیر Gmail, Google Drive, Maps, Calendar کلیک کرده و به صفحه مربوط به آن هدایت شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار G App Launcher (Shortcuts for Google) را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار G App Launcher (Shortcuts for Google) :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل در کروم و فایرفاکس

– امکان دسترسی به شرتکات ده‌ها سرویس مختلف و پرکاربرد گوگل

– امکان دسترسی به جیمیل، گوگل درایو، گوگل مپ، گوگل کلندر و …

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Shortcuts for Google.cover1  300x188 - دانلود G App Launcher (Shortcuts for Google) 26.2.0 - دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل Shortcuts for Google.cover2  300x188 - دانلود G App Launcher (Shortcuts for Google) 26.2.0 - دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR