دانلود FileBot 5.0.1 – فایل‌بات؛ نرم افزار مدیریت و تغییر اسامی فیلم‌ها

دانلود FileBot 5.0.1 - فایل‌بات؛ نرم افزار مدیریت و تغییر اسامی فیلم‌ها

 

دانلود FileBot

| فایل‌بات؛ نرم افزار مدیریت و تغییر اسامی فیلم‌ها |

 

FileBot 5.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان به منظور مدیریت آسان فیلم‌ها است که به شما قابلیت‌های متعددی را در این زمینه ارائه می‌کند. با این برنامه شما می‌توانید فیلم و سریال‌های موجود در هارد درایو خود را مدیریت کنید، زیرنویس‌ها را دانلود و به شکلی حرفه‌ای فیلم‌ها را تغییر نام دهید. اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به مدیریت و ساخت لیست‌های فیلم و سریال در کامپیوتر هستید و یک مجموعه بسیار بزرگ از انواع دیتا را نگهداری می‌کنید، احتمالا با گذشت زمان فرآیند مدیریت فیلم‌های دیجیتالی برایتان سخت و سخت‌تر خواهد شد. فایل‌بات، ابزاری است که با هدف مدیریت هرچه بهتر مجموعه‌های فیلم و سریال آماده شده و علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون می‌توانند از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرند.

این برنامه با این هدف توسعه یافته که شما بتوانید فیلم‌ها، انیمه‌ها یا سریال‌ها را در سیستم خود به شکلی هوشمندانه‌تر مدیریت کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربران مبتدی هم بتوانند به خوبی با قابلیت‌های ارتباط بگیرند. با استفاده از این برنامه شما به سادگی می‌توانید فیلم و سریال‌ها را بسته به قسمت‌هایی که دارند تغییر نام داده و یا اینکه زیرنویس فیلم‌ها را نیز دانلود و با آن همگام کنید. با این نرم افزار شما قادر هستید به شکلی ساده و سریع‌تر مجموعه‌های خود را مدیریت و از تجربه کار با این نرم افزار نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FileBot را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FileBot :

– دارا بودن اینترفیس ساده

– امکان تغییر نام و جابه‌جایی فایل‌ها با سرعت و سادگی بسیار

– امکان فچ کردن دیتای مربوط به فیلم و سریال‌ها از منابعی مثل TheMovieDB, TheTVDB, AniDB

– امکان دانلود مستقیم زیرنویس فیلم‌ و سریال‌ها

– امکان ویرایش متادیتا و تگ فایل‌های ویدیویی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FileBot.cover1  300x169 - دانلود FileBot 5.0.1 - فایل‌بات؛ نرم افزار مدیریت و تغییر اسامی فیلم‌ها FileBot.cover2  300x169 - دانلود FileBot 5.0.1 - فایل‌بات؛ نرم افزار مدیریت و تغییر اسامی فیلم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR