دانلود Prezi Pro 6.16.2.0 / Next 1.30.18 – ورژن جدید نرم افزار پرزی، ساخت ارائه های خیره کننده

دانلود Prezi Pro 6.16.2.0 - ورژن جدید نرم افزار پرزی، ساخت ارائه های خیره کننده

 

دانلود Prezi Pro

| ورژن جدید نرم افزار پرزی، ساخت ارائه های خیره کننده |

 

Prezi Pro 6.16.2.0 / Prezi Next 1.30.18 نام یک نرم افزار شناخته شده و بسیار قدرتمند، در زمینه خلق ارائه های چند رسانه ای، با جلوه های بصری خیره کننده و بسیار زیباست. همانطور که می دانید امروزه بسیاری از سخنرانی ها و گردهمایی های مهم، به کمک سیستم های کامپیوتری صورت می گیرند. افراد موفق در این زمینه، همواره دارای خلاقیت قابل توجهی در زمینه خلق ارائه های چند رسانه ای هستند. برای سخنرانی در زمینه های اقتصاد، علم، سیاست، موضوعات فرهنگی، ورزشی یا …، می توان فایل هایی چند رسانه ای را همزمان با سخنرانی به کمک ویدیو پروژکتور به نمایش گذاشت، با این کار همزمان که شنوندگان به توضیحات شما گوش می کنند، با مشاهده تصاویر، نمودارها و توضیحات اضافی در فایل ارائه شما، به شکلی دقیق تر با موضوع ارتباط برقرار می کنند.

در سال های اخیر، اهمیت ارائه های چند رسانه ای در محیط های آموزشی، اداری و یا حتی سازمان های مختلف به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است، برای مثال دانشجویان رشته های مختلف در صورت ارائه کنفرانس های علمی، می بایست مستندات خود را نیز همزمان با سخنرانی خود، در قالب یک فایل پاورپونیت به نمایش بگذارند. از این رو نرم فزار پاورپوینت به نرم افزاری شناخته شده در این زمینه مبدل گشته است. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک جایگزین خارق العاده و بسیاری حرفه ای، برای پاور پوینت در خدمت شما عزیزان هستیم.

Prezi Pro یک راهکار جایگزین برای ارائه های چندرسانه ای شماست، به کمک نرم افزار پرزی شما دیگر هیچ نیازی به مایکروسافت آفیس و نرم افزار پاورپوینت نخواهید داشت ! با نصب و اجرای این برنامه، شما قالب مورد نظر خود را انتخاب و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن اعمال خواهید کرد، برای مثال یک قالب درخت را در نظر بگیرید که شما می توانید برای میوه های آن، کلمات دلخواه خود را اضافه کنید، این نرم افزار مجموعه ای از صدها قالب از پیش حاضر شده را در خود جای داده تا ارائه هایی خیره کننده و تأثیر گذار را به کمک آن به اجرا بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Prezi Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Prezi Pro :

– قابلیت وارد کردن انواع فرمت های صوتی، تصویری و گرافیکی به فایل ارائه

– عدم نیاز به شروع از ابتدا و امکان استفاده از صدها قالب از پیش حاضر شده

– قابلیت کار تیمی با استفاده از حساب های ابری پرزی

– دارا بودن نسخه های اندروید و iOS با امکان عملکرد همزمان بر روی پلتفرم ها و دستگاه های مختلف

– جایگزینی مناسب برای پاورپوینت

– امکان خلق ارائه های چندرسانه ای خارق العاده با مجموعه افکت ها و ابزارهای عالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 512/449/421 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR