دانلود Google Authenticator 5.20R3 – اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید

دانلود Google Authenticator 5.20R3 - اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Google Authenticator برای اندروید

| اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید |

 

Google Authenticator 5.20R3 تازه‌ترین نسخه از نرم افزار قدرتمند احراز هویت حساب‌های گوگل است که در این مطلب از سایت یاس دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید، تمامی کاربران دستگاه‌های اندروید به دلیل استفاده از مارکت گوگل پلی و اتصال به سرویس‌های مختلف شرکت گوگل از اکانت‌های این شرکت استفاده می‌کنند. گاها مشاهده شده که به دلیل سهل‌انگاری‌های امنیتی کاربران، این حساب‌ها مورد هجوم هکرها و حملات سایبری قرار می‌گیرد. همین مشکلات، منجر به ضررهای جبران‌ناپذیری می‌شود که بهترین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، ارتقای امنیت حساب‌های کاربری است.

در همین راستا، شرکت گوگل با انتشارهای ابزارهای گوناگون، همواره سعی بر آن داشته تا بالاترین سطح امنیت حساب را برای کاربران خود به ارمغان آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، اپلیکیشن جدیدی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به عنوان راهکاری برای احراز هویت دومرحله‌ای در دیوایس‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای، شما می‌توانید امنیت حساب خود را به سطح بالاتری ارتقا داده و حتی در صورت افشای رمز عبور حساب‌تان، از دسترسی هکرها به حساب کاربری‌تان جلوگیری به عمل آورید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Google Authenticator برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Authenticator :

– امکان تولید کدهای تأیید بدون نیاز به اینترنت

– سازگاری با انواع حساب و سرویس‌های گوگل

– دار ابودن پوسته تاریک و روشن

– نصب خودکار با

QR code – امکان انتقال حساب‌ها با QR code

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Google Authenticator1 1 75x150 - دانلود Google Authenticator 5.20R3 - اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید Google Authenticator2 1 75x150 - دانلود Google Authenticator 5.20R3 - اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید Google Authenticator3 1 75x150 - دانلود Google Authenticator 5.20R3 - اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید Google Authenticator4 1 75x150 - دانلود Google Authenticator 5.20R3 - اپلیکیشن احراز هویت گوگل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR