دانلود دوره آموزش برنامه نویسی اندروید 2020 – The Comprehensive 2020 Android Development Masterclass – Udemy

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی اندروید 2020 - The Comprehensive 2020 Android Development Masterclass - Udemy

 

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی اندروید 2020

| The Comprehensive 2020 Android Development Masterclass |

MP4 | | Duration: 43 Hours | Language: English

 

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی اندروید 2020 (The Comprehensive 2020 Android Development Masterclass) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر شما نیز به دنبال یک مرجع آموزشی مناسب جهت یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید هستید، پیشناد می‌کنیم یکی از جدیدترین و بهترین دوره‌های حال حاضر دنیا را از دست ندهید! بدون شک، دوره آموزشی فعلی را باید به عنوان قوی‌ترین دوره موجود برای یادگیری این مهارت به شمار آورد؛ زیرا که مدرس این دوره یکی از محبوب‌ترین اساتید حال حاضر دنیا در زمینه ارائه آموزش‌های الکترونیکی است. پائولو دیشون (Paulo Dichone)، یکی از اساتید خبره در زمینه آموزش برنامه‌نویسی اندروید است که به زبانی روان و ساده شیوه ساخت و کار با قابلیت‌های جدید در دنیای برنامه‌نویسی اندروید را به شما علاقه‌مندان آموزش می‌دهد. چندی پیش، دوره آموزشی مشابهی را نیز از همین مدرس به خدمت شما علاقه‌مندان ارائه کردیم که در آن به آموزش زبان کاتلین برای برنامه‌نویسی اندروید پرداخته شد.

این دوره آموزشی، سعی بر آن دارد تا شما علاقه‌مندان به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید را به صورت قدم به قدم با آموزه‌های مختلف آشنا سازد تا بتوانید با تمرین و مطالعه بیشتر، خود را وارد این بازار کار پردرآمد کنید. آشنایی با APIهای جدید در اندروید، قابلیت تشخیص چهره، فایربیس، فایراستور، گوگل مپ و از همه مهم‌تر، آشنایی با محیط توسعه فوق‌العاده اندروید استودیو از مهم‌ترین خصوصیات این دوره آموزشی به شمار می‌روند. در این دوره آموزشی، شما با دلایل مختلف برای مهم شمردن یادگیری این مهارت آشنا خواهید شد. در صورتی که هرگونه ایده برای ساخت اپلیکیشن اندروید را داشته ولی نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید، این دوره آموزشی بهترین نقطه آغاز مهارت شماست. در این دوره، شما با مهارت برنامه‌نویسی اندروید در زبان جاوا آشنا خواهید شد که در نوع خود یکی از بهترین و قوی‌ترین دوره‌ها در مقایسه با دیگر آموزش‌های مجازی به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید 2020 :

– آشنایی با مهارت‌ برنامه‌نویسی اندروید

– آشنایی با شیوه ساخت اپلیکیشن‌ها

– ساخت ده‌ها اپلیکیشن به عنوان نمونه و تمرین

– آشنایی با شیوه طراحی یوزر اینترفیس در اپلیکیشن‌ها

– عدم نیاز به مهارت قبلی برای شروع دوره

– آشنایی با اندروید استودیو و APIهای جدید در نسخه 9 و 10 اندروید

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 24.01 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR