دانلود بازی Rogue Robots برای PC

دانلود بازی Rogue Robots برای PC

 

دانلود بازی Rogue Robots برای کامپیوتر

| بازی ربات‌های سرکش |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Rogue Robots بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ایندی می باشد که در سال 2020 توسط Bonus Stage Publishing ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده از نبرد اکشن با حضور ربات‌هایی است که توسط شما و سلیقه شما ایجاد می‌شوند. بنابراین در آغاز این بازی شما می‌توانید ربات نابودگر خود را بسازید و مسیری پر ماجرا برای نابود کردن پلیس‌ها را آغاز کنید. در این بازی، پلیس‌ها ه عنوان افرادی هستند که در حال ویرانی سیاره شگفت‌انگیز زمین بوده و اکنون ربات‌ها سعی در متوقف ساختن آن‌ها دارند.

در این بازی شما با موجی از پلیس‌های شرور طرف هستید که سعی دارند تمام روغن‌های مورد استفادها توسط ربات‌ها را به روی زمین بریزند. در صورتی که این عمل ادامه پیدا کند، ممکن است همه ربات‌ها نابود شوند. اکنون وقت آن است که شما به همراه دیگر ربات‌های بازمانده اسلحه خود را به دست گرفته و طی مراحلی سرگرم‌کننده و جذاب در برابر پلیس‌ها بایستید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rogue Robots را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rogue Robots 1 300x169 - دانلود بازی Rogue Robots برای PC Rogue Robots 2 300x169 - دانلود بازی Rogue Robots برای PC

 

Rogue Robots 3 300x169 - دانلود بازی Rogue Robots برای PC Rogue Robots 4 300x169 - دانلود بازی Rogue Robots برای PC

 

تریلر بازی Rogue Robots :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: DualCore AMD/Intel 2.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 4850 / Nvidia 8800 GTS 512 Mb or equivalent
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 197 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR