دانلود World Creator 2.1.0 for Unity – پلاگین طراحی مناظر طبیعی جهان برای یونیتی

دانلود World Creator 2.1.0 for Unity - پلاگین طراحی مناظر طبیعی جهان برای یونیتی

 

دانلود World Creator

| پلاگین طراحی مناظر طبیعی جهان برای یونیتی |

 

World Creator 2.1.0 for Unity نام یک پلاگین کاربردی و قدرتمند مخصوص نرم افزار یونیتی (Unity) است که امکانات فوق گسترده‌ای را در زمینه طراحی مناظر طبیعی جهان در اختیار افراد قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، یونیتی یک موتور بازی‌سازی فوق پیشرفته است که در چند سال اخیر، صدها عنوان مختلف از بازی‌های موجود در بازار کامپیوتر، موبایل و … به کمک آن ساخته شده‌اند. با توجه به انعطاف‌پذیری و امکانات پیشرفته این موتور بازی‌سازی، افراد بسیاری به سمت یادگیری مهارت‌های آن جذب شده و سعی بر آن دارند که اولین پروژه خود را با آن بسازند. همانطور که گفته شد، در یونیتی می‌توان انواع بازی‌های کامپیوتر، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های همراه و یا حتی صفحات اینترنتی را نیز ساخت. پلاگین جدیدی که برای شما کاربران این محیط پیشرفته در نظر داریم، امکانات فوق ‌العاده‌ای را در زمینه طراحی مناظر طبیعی جهان در اختیارتان می‌گذارد.

این پلاگین پیشرفته، توسط ده‌ها کمپانی مختلف در زمینه ساخت بازی و یا انیمیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک، این نرم افزار را باید بهترین ابزار موجود در زمینه طراحی محیط‌ها به شمار آورد. فرض کنیم که شما قصد داشته باشید سیاره مریخ را در بازی خود به نمایش بکشید؛ پلاگین مذکور شما را قادر خواهد ساخت تا محیط سنگی سیاره مریخ را با طیف رنگی منحصر به فرد آن طراحی کرده و آن را در پروژه دلخواه خود به کار ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار World Creator for Unity را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار World Creator for Unity :

– سازگاری با انواع نرم افزارهای شبیه‌ساز 3 بعدی

– امکان طراحی انواع محیط‌های طبیعی

– مناسب برای بازی‌سازی، ساخت انیمیشن و …

– امکان طراحی سیارک‌ها، تپه‌ها، کوهستان و …

– طراحی انواع چشم‌اندازهای طبیعی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

World Creator.cover1  1 300x169 - دانلود World Creator 2.1.0 for Unity - پلاگین طراحی مناظر طبیعی جهان برای یونیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 875 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR