دانلود Erelive Data Recovery for Android 5.2.0.0 – بازگردانی اطلاعات حذف شده اندروید

دانلود Erelive Data Recovery for Android 5.2.0.0 - بازگردانی اطلاعات حذف شده اندروید

 

دانلود Erelive Data Recovery for Android

| بازگردانی اطلاعات حذف شده اندروید |

 

Erelive Data Recovery for Android 5.2.0.0 نام راهکاری موثر و کارآمد در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع دستگاه‌های اندرویدی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند کلیه اطلاعات پاک شده خود را از گوشی و تبلت‌های اندرویدی بازیابی کرده و مجددا آن‌ها را به دستگاه‌های خود منتقل کنند. این نرم افزار از لیست کاملی از انواع دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت‌های Samsung Galaxy, Google Pixel, HTC, LG, Android One Moto X, Sony Xperia, Nvidia Shield Tablet, Samsung Galaxy Tab, Sony Eperia Tablet, Xiaomi, Huawei و… به طور کامل پشتیبانی داشته و با چند کلیک سریع و آسان، اطلاعات حذف شده آن‌ها را بازیابی می‌کند.

با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع داده‌های موجود بر روی حافظه داخلی و مموری کارت دستگاه‌های اندرویدی را بدون نیاز به نسخه‌های پشتیبان بازیابی کنند. این برنامه، از امکان بازیابی اطلاعاتی نظیر شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، سوابق تماس، اطلاعات تقویم، تصاویر، موزیک‌ها و … پشتیبانی کامل داشته و با سرعتی بالا تمامی اطلاعات مذکور را بازیابی می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Erelive Data Recovery for Android را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Erelive Data Recovery for Android :

– امکان بازیابی اطلاعات از حافظه داخلی/مموری کارت

– قابلیت بازگردانی اطلاعاتی همچون تصاویر، فایل‌های صوتی، شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها و…

– توانایی بازیابی اطلاعات بر اثر حذف تصادفی، آسیب فیزیکی، فرمت حافظه و …

– پشتیبانی از انواع برندهای شناخته شده گوشی و تبلت‌های اندرویدی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Erelive Data Recovery for Android.cover1  300x195 - دانلود Erelive Data Recovery for Android 5.2.0.0 - بازگردانی اطلاعات حذف شده اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR