دانلود فیلم آموزش طراحی سایت ریسپانسیو – Learn Bootstrap And Make Responsive Websites

دانلود فیلم آموزشی طراحی سایت رسپانسیو - Learn Bootstrap And Make Responsive Websites

 

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت ریسپانسیو

| Learn Bootstrap And Make Responsive Websites |

MP4 | | Duration: 3.5 Hours | Language: English

 

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت ریسپانسیو نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. امروزه محیط کاربری وب‌سایت‌های اینترنتی در مقایسه با دهه قبل، تفاوت چشم‌گیری پیدا کرده است. صفحات امروزی، جذابیت‌های بسیاری دارند که علاوه بر سهولت در ناوبری قسمت‌های مختلف، بازدید از آنان به کمک انواع دستگاه‌های مدرن امکان‌پذیر است. یکی از تکنولوژی‌های جدید و پرکاربرد در طراحی صفحات وب، بوت استرپ (Bootstrap) است که در سال‌های اخیر، کاربرد چشم‌گیری در طراحی صفحات اینترنتی داشته و خیل عظیمی از صفحات امروزی، از این تکنولوژی در طراحی بهره برده‌اند.

با بهره‌گیری از فریم ورک بوت استرپ 3، طراحان صفحات وب به آسانی می‌توانند صفحات خود را به صورت Responsive ایجاد کنند. وب‌سایت‌های ریسپانسیو، متناسب با سایز نمایشگر بازدید کننده، ظاهر وب‌سایت را تغییر داده و محتویات را متناسب با آن به نمایش می‌گذارند. دوره آموزشی طراحی سایت ریسپانسیو ، نام بسته آموزشی جدیدی است که شما علاقه‌مندان به طراحی وب می‌توانید از آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید فیلم آموزش طراحی سایت ریسپانسیو را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی طراحی سایت ریسپانسیو :

– مناسب برای علاقه‌مندان به طراحی صفحات Responsive

– آموزش قدم به قدم طراحی به کمک فریم ورک بوت استرپ

– یادگیری نحوه طراحی وب‌سایت‌های ریسپانسیو و زیبا

– آموزش دقیق مفاهیم اولیه مورد نیاز

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 225 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR