دانلود Schoolhouse Test Professional 6.1.41.0 + Portable – نرم افزار طراحی سوالات امتحانی

دانلود Schoolhouse Test Professional / Enterprise 5.2.167.0 - نرم افزار طراحی سوالات امتحانی

 

دانلود Schoolhouse Test

| نرم افزار طراحی آزمون و سوالات امتحانی |

 

Schoolhouse Test Professional 6.1.41.0 + Portable نرم افزاری کاربردی و شناخته شده در زمینه طراحی آزمون و سوالات امتحانی است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در زمینه‌های آموزشی اشتغال دارید، احتمالا یک نرم افزار طراحی آزمون و سوالات امتحانی برایتان بسیار کارآمد خواهد بود. برگذاری آزمون، یکی از راهکارهای سنتی و مناسب برای تشخیص سطح مهارت دانش‌آموزان در کلاس‌های آموزشی است. به منظور طراحی سوالات آزمون، دیگر نیازی نیست که چندین ساعت از وقت و زمان خود را با برگه و کاغذ هدر دهید! با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما عزیزان در نهایت سادگی می‌توانید سوالات مربوط به آزمون را طرح کرده و آنان را قالب‌بندی کنید.

در پایان هر دوره از کلاس‌های آموزشی، لازم است که دبیران و اساتید، دانش‌آموزان خود را مورد ارزیابی قرار داده و سطح مهارت آنان را بسنجند. این نرم افزار شما اساتید و معلمان را قادر خواهد ساخت که سوالات و آزمون‌های کوئیز را به طرق مختلف طراحی کرده و سریعا از آنان پرینت بگیرید. این نرم افزار با دارا بودن قالب‌های از پیش آماده شده، مدت زمان مورد نیاز برای طرح سوالات و آزمون‌ها را کاهش داده و این امکان را فراهم می‌آورد که نهایت تمرکز خود را برای طرح سوالات مناسب برای آزمون صرف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Schoolhouse Test را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Schoolhouse Test Professional / Enterprise :

– امکان طرح سوالات چند گزینه‌ای مخصوص دروس عمومی و حفظی

– توانایی طرح سوالات «جای خالی»

– دارا بودن قالب‌های از پیش آماده شده برای طرح سوالات

– امکان طرح سوالات به صورت غلط/صحیح

– امکان فعال و غیرفعال‌سازی سوالات آزمون با چک‌باکس

– قابلیت تغییر در فونت متون

– توانایی بولد کردن کلمات و یا زیر‌خط دار کردن آنان

– امکان کپی/پیست کردن معادلات ریاضی از برنامه‌های آفیس و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Schoolhouse Test.cover1  1 300x175 - دانلود Schoolhouse Test Professional 6.1.41.0 + Portable - نرم افزار طراحی سوالات امتحانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR