دانلود بازی Drift Challenge 22 – چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drift Challenge 22 - چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drift Challenge برای اندروید

| بازی چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drift Challenge 22 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Crimson Development است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌هایی در سبک اتومبیل‌رانی و تجربه دریفت هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازی جدیدی را آماده کرده‌ایم که در آن می‌توانید یک تجربه دریفت واقعی و بسیار جذاب را داشته باشید. بازی چالش دریفت، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده است که شما در آن به عنوان یک راننده‌ی خبره در زمینه نمایش دریفت به ایفای نقش می‌پردازید. در این بازی، خبری از مسابقه، سبقت و تصادف نیست و همه چیز حول محور نمایش دریفت‌هایی هیجان‌انگیز و جذاب روایت می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به دریفت هستید، احتمالا به خوبی از معنا و مفهوم آن اشنایی دارید. دریفت در لغت به معنی گرد و خاک کردن است. در عالم رانندگی، دریفت کردن به معنی لیز دادن خودرو با استفاده از ترمز دستی است . زمانی که به عنوان یک راننده حرفه‌ای قصد عبور از پیچ را داشته باشید، استفاده از این تکنیک می‌تواند نمایشی جذاب و هیجان‌انگیز را به تصویر بکشد. در بازی چالش دریفت، شما می‌توانید به عنوان یک راننده‌ی دیوانه‌ی دریفت ایفای نقش کنید و از تجربه این چالش لذت ببرید. در بازی ده‌ها اتومبیل مختلف برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید با هریک از آن‌ها، به تجربه دریفت و نمایش‌هایی چشم‌نواز بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Drift Challenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drift Challenge :

– امکان تجربه دریفت با انواع ماشین‌های مدرن و پیشرفته

– امکان تجربه اتومبیل‌رانی با گیم‌پلی جذاب و خلاقانه

– امکان رنگ‌آمیزی و نقاشی ماشین‌ها

– امکان ارتقای امتیازها

– دارا بودن سبک‌های مختلف برای تجربه دریفت و اتومبیل‌رانی

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Challenge1 150x84 - دانلود بازی Drift Challenge 22 - چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Drift Challenge2 150x84 - دانلود بازی Drift Challenge 22 - چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Drift Challenge3 150x84 - دانلود بازی Drift Challenge 22 - چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Drift Challenge4 150x84 - دانلود بازی Drift Challenge 22 - چالش دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR