دانلود ES File Explorer Pro 1.1.1 – نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید

دانلود ES File Explorer Pro 1.1.1 - نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید

 

دانلود ES File Explorer Pro برای اندروید

| نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید |

 

ES File Explorer Pro 1.1.1 نام یک نرم افزار کاربردی و مفید از استودیوی نرم افزاری ES Global است. در ابتدای عرضه نسخه‌های اولیه سیستم عامل اندروید، یکی از نکات آزاردهنده در مورد آن، نبودن یک نرم افزار مدیریت فایل در محیط این پلتفرم بود. در دسترس نبودن یک نرم افزار قابل اطمینان و حرفه‌ای در این زمینه، سبب می‌شد که بسیاری از کارها با پیچیدگی بسیار بیشتری قابل انجام باشند. امروزه نرم افزارهای متعددی بدین منظور در مارکت اندروید وجود دارد. یکی از نرم افزارهای شناخته شده در این زمینه، برنامه ES File Explorer است که از زمان عرضه خود تاکنون، بیش از 500 میلیون مرتبه توسط کاربران در گوگل پلی استور دانلود شده است.

این ارقام، نشانگر محبوبیت بسیار بالای این اپلیکیشن هستند. با توجه به رایگان بودن آپدیت‌های این نرم افزار، سازندگان آن روی به تبلیغات آورده و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. اما از آنجا که وجود تبلیغات در نرم افزارها، امری آزاردهنده است، ما برای شما نسخه کامل و فاقد تبلیغ این نرم افزار را آماد کرده‌ایم. به کمک نرم افزار ES File Explorer Pro، شما می‌ـوانید به شیوه‌ای کاملا جدید و انعطاف‌پذیر به مدیریت اطلاعات خود در حافظه داخلی، فضای ابری، حساب‌های FTP، مموری کارت و … پرداخته و به آسانی آنان را سازماندهی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ES File Explorer Pro برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ES File Explorer Pro :

– فاقد هرگونه تبلیغات آزاردهنده

– قابلیت تبادل فایل بین کامپیوتر و گوشی موبایل

– امکان مدیریت انواع حساب‌های ابری Dropbox, Box.net, Sugarsync, Google Drive, OneDrive-SkyDrive, Amazon S3, Yandex

– توانایی آنالیز کارت حافظه و اسکن فایل‌های آن

– مدیریت کامل انواع فایل‌ها و دسترسی به آپشن‌های Multiple Select, Cut/Copy/Paste, Move, Create, Delete, Rename, Search, Share, Send, Hide, Create Shortcut, Bookmark

– قابلیت مدیریت حرفه‌ای فایل‌های APK

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های فشرده

– قابلیت پاک‌سازی آسان پردازش‌های در حال اجرا در پس زمینه

– امکان دسترسی به فایل‌های سیستمی (نیازمند روت)

– دسترسی آسان به سطل بازیافت

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ES File Explorer Pro1 90x150 - دانلود ES File Explorer Pro 1.1.1 - نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید ES File Explorer Pro2 90x150 - دانلود ES File Explorer Pro 1.1.1 - نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید ES File Explorer Pro3 90x150 - دانلود ES File Explorer Pro 1.1.1 - نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید ES File Explorer Pro4 90x150 - دانلود ES File Explorer Pro 1.1.1 - نسخه حرفه ای نرم افزار فایل منیجر محبوب برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 + 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR