دانلود لینگوگیم – بازی آموزش زبان انگلیسی 10.4.1 برای اندروید

دانلود لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی 10.4.1 برای اندروید

 

دانلود بازی لینگوگیم برای اندروید

| بازی آموزش زبان انگلیسی برای اندروید |

 

لینگوگیم 10.4.1نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آموزشی از استودیوی بازی سازی گروه آموزشی بهنیا است. نام یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و رایگان به منظور یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی است که ترجیح می‌دهند به روش سرگرمی، این مهارت را در ذهن خود تقویت کنند. یادگیری زبان دوم این روزها برای عموم مردم اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. مهم نیست که در چه زمینه‌ای فعالیت داشته باشید؛ زیرا که به مرور زمان نیاز به استفاده از زبان انگلیسی را در کار خود احساس خواهید کرد. با توجه به شغله کاری یا درسی موجود، بسیاری از افراد علی‌رغم نیاز به یادگیری و آموزش زبان انگلیسی، فرصت ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند. اگر که می‌خواهید زبان انگلیسی را به یک روش نوین و تازه یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم اپ لینگوگیم را از دست ندهید.

لینگوگیم، یک اپ جدید ایرانی است که سعی می‌کند از طریق سرگرمی، به شما علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی این مهارت را آموزش دهد. در واقع شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل خود، پروسه آموزش خود را شروع کرده و بدون صرف هزینه، به یادگیری زبان بپردازید. تمرکز اصلی سازندگان این برنامه، فراهم‌سازی یک روش کاملا جدید و خلاقانه برای آموزش مخاطب است. در واقع شما می‌توانید با شرکت در بازی‌های گروهی و چند نفره، زبان انگلیسی را در قالب بازی‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز یاد گرفته و از آموزش دیدن به این سبک نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید بازی لینگوگیم را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی لینگوگیم :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و جذاب

– امکان یادگیری لغات مختلف

– دارا بودن درسنامه‌های مکالمه به زبان انگلیسی

– آموزش هزاران لغت کاربردی

– امکان تجربه بازی‌های آموزشی دو نفره

– مناسب برای تمام سنین

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

LingoGame1 84x150 - دانلود لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی 10.4.1 برای اندروید LingoGame2 84x150 - دانلود لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی 10.4.1 برای اندروید LingoGame3 84x150 - دانلود لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی 10.4.1 برای اندروید LingoGame4 84x150 - دانلود لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی 10.4.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR