دانلود Samsung Flow 4.8.12.0 – نرم افزار سامسونگ فلو برای ویندوز / اندروید

دانلود Samsung Flow 4.8.12.0 - نرم افزار سامسونگ فلو

 

دانلود Samsung Flow

| نرم افزار سامسونگ فلو |

 

Samsung Flow 4.8.12.0 سامسونگ فلو؛ نرم افزاری است که برای شما یک ارتباط امن و دائم در بین دیوایس‌های سامسونگی را فراهم می‌کند. با این برنامه، شما می‌توانید احراز هویت مربوط به PC/Tablet ویندوزی خود را با اسمارت‌فون‌های ساخت شرکت سامسونگ انجام دهید. علاوه بر این، با استفاده از سامسونگ فلو، امکانی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید محتوای دلخواه خود را به همراه نوتیفیکیشن‌های آن بین دیوایس‌های مختلف به اشتراک بگذارید و یا اینکه محتوای رسانه‌ای را در دستگاه‌های مختلف و در ارتباط به نمایش درآورید.

سامسونگ فلو، همچنین امکانی را هم فراهم می‌کند که شما بتوانید موبایل هات‌اسپات خود را روشن کرده و دیگر دستگاه‌های در ارتباط را به شبکه اینترنت متصل کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از سنسور اثر انگشت گوشی موبایل خود، صفحه لاگین ویندوز یا تبلت را پشت سر بگذارید و از امنیت بالا و مدرن از طریق اثر انگشت در کامپیوتر شخصی‌تان نیز بهره‌مند شوید. این نرم افزار با انواع مختلف دستگاه‌های سمسونگ و همینطور سیستم‌عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 سازگاری داشته و شما به سادگی می‌توانید از امکانات کاربردی آن بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Samsung Flow را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Samsung Flow :

– امکان برقراری ارتباط امن و سریع بین دیوایس‌های سامسونگ و ویندوز

– توانایی احراز هویت از طریق اثر انگشت و یا تشخیص چهره از گوشی‌های سامسونگ و استفاده از این قابلیت در Windows 11/Windows 10

– امکان به‌اشتراک‌گذاری محتوا و همینطور نوتیفیکیشن‌ها در بین دستگاه‌های سامسونگ و ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Samsung Flow.cover1  300x190 - دانلود Samsung Flow 4.8.12.0 - نرم افزار سامسونگ فلو برای ویندوز / اندروید Samsung Flow.cover2  300x187 - دانلود Samsung Flow 4.8.12.0 - نرم افزار سامسونگ فلو برای ویندوز / اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle/APK
  • حجم : 113/12.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR