دانلود PyGPT 2.0.65 – هوش مصنوعی پای جی پی تی برای ویندوز

دانلود PyGPT 2.0.65 - هوش مصنوعی پای جی پی تی برای ویندوز

 

دانلود PyGPT

| هوش مصنوعی پای جی پی تی برای ویندوز |

 

PyGPT 2.0.65 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که از طریق آن می‌توانید کلیه امکانات هوش مصنوعی را در قالب یک اپ ویندوزی در دسترس داشته باشید. ظهور ابزارهای هوش مصنوعی، منجر به انقلابی بزرگ در حوزه برنامه‌نویسی، تولید محتوای دیجیتال و … شد. مزایای متعدد هوش مصنوعی سبب شده که کاربران بتوانند با وارد کردن پرسش‌ها و دستورات خود، پاسخ‌ها و راهکارهایی دقیق را دریافت کنند. در چند ماه اخیر، شمار متعددی از ابزارهای هوش مصنوعی در دسترس قرار گرفته که عمدتا عملکردهای استانداردی را ارائه می‌دهند. محبوب‌ترین مدل‌های در دسترس شامل GPT-3/GPT-4 هستند که پای جی پی تی (PyGPT) سعی می‌کند کلیه امکانات این مدل‌ها را در قالب یک اپ ویندوزی در دسترس شما قرار دهد.

این دستیار هوش مصنوعی قدرتمند، به طور خاص برای در دسترس قرار دادن امکانات پرکاربرد هوش مصنوعی ساخته شده که از جمله‌ی قابلیت‌های آن می‌توان به امکان چت یا گفتگو، اچرای دستور، تولید عکس و … اشاره کرد. این کلاینت دسکتاپ به زبان پایتون نوشته شده و از موتورهای GPT-3/GPT-4 پشتیبانی دارد و کاربر می‌تواند از این طریق به حساب خود لاگین کرده و از امکانات هوش مصنوعی نهایت بهره را ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PyGPT را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PyGPT :

– پشتیبانی از انواع مدل‌های GPT-4, GPT-4 Vision, GPT-3.5, GPT-3 و دیگر LLMها

– دارا بودن امکان چت، تکمیل خودکار متن، تولید عکس، آنالیز تصاویر و …

– پشتیبانی از سرویس تشخیص گفتار OpenAI Whisper

– دسترسی آنلاین به اینترنت از طریق گوگل

– امکان تولید عکس با DALL-E 3

– دارا بودن پرامپت‌های آماده و پرکاربرد

– امکان بهره‌گیری از مدل‌های آینده‌ی OpenAI نظیر جی پی تی 5 (GPT-5)

– ساخته شده به صورت رایگان و متن باز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PyGPT.cover1  300x164 - دانلود PyGPT 2.0.65 - هوش مصنوعی پای جی پی تی برای ویندوز PyGPT.cover2  300x164 - دانلود PyGPT 2.0.65 - هوش مصنوعی پای جی پی تی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 155 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR