دانلود LC Technology Filerecovery 2019 Enterprise / Professional 5.6.0.5 – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود LC Technology Filerecovery 2019 Enterprise / Professional 5.6.0.5 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود LC Technology Filerecovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

LC Technology Filerecovery 2019 Enterprise / Professional 5.6.0.5 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده از سیستم است. این برنامه، کلیه انتظارات شما از یک برنامه ریکاوری اطلاعات را برآورده کرده و با امکانات گسترده‌ای که دارد، نیاز به استفاده از ابزارهای مشابه را به طور کامل از بین می‌برد. این نرم افزار در واقع یک ابزار قابل اطمینان و سریع برای بازگردانی اطلاعاتی است که بنابر دلایل مختلف از سیستم حذف شده‌اند. به عنوان مثال، با استفاده از این برنامه می‌توانید انواع اطلاعات حذف شده خود از هارد دیسک، مموری کارت و … را با چند کلیک ساده بازیابی کرده و اطلاعات مدنظر خود را مجددا در سیستم ذخیره‌سازی کنید.

فرقی نمی‌کند که شما اطلاعات خود را به چه دلیل و از روی چه نوع حافظه‌ای از دست داده باشید؛ زیرا که این برنامه با دارا بودن امکاناتی متعدد و قدرتمند در زمینه بازگردانی حرفه‌ای اطلاعات، این امکان را فراهم می‌‌کند تا شما قادر باشید با چند کلیک ساده، آخرین داده‌های حذف شده خود بر اثر حذف تصادفی، فرمت حافظه یا … را بازیابی کرده و از ذخیره دوباره آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار LC Technology Filerecovery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LC Technology Filerecovery :

– امکان بازیابی اطلاعات از انواع حافظه‌ها

– قابلیت بازگردانی تصاویر، آهنگ‌ها، ویدیوها، اسناد و … در سیستم

– توانایی بازیابی ایمیل‌ها

– دارا بودن ابزارهای کاربردی برای ترمیم و عیب‌یابی هارد دیسک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LC Technology Filerecovery.cover1  300x212 - دانلود LC Technology Filerecovery 2019 Enterprise / Professional 5.6.0.5 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.87 + 7.54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR