آموزش بستن همه تب‌ ها در مرورگر سافاری (آیفون و آیپد)

آموزش بستن همه تب‌ ها در مرورگر سافاری (آیفون و آیپد)

 

آموزش بستن همه تب‌ ها در مرورگر سافاری (آیفون و آیپد)

| چگونه تعداد زیاد تب‌ها در مرورگر Safari را به صورت یک‌جا ببندیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، تنها با یک حرکت کلیه تب‌های باز شده در مرورگر سافاری آیفون و آیپد را ببندید. مرورگر Safari برای دستگاه‌های iOS از جمله آیفون و آیپد، توسط شرکت اپل توسعه داده شده است و درصد قابل توجهی از بازار مرورگرهای اینترنتی به این مرورگر اختصاص دارد این مرورگر به طور پیش‌فرض در دستگاه‌های iOS نصب شده است و با امکانات و قابلیت‌های متنوعی همراه است.

Safari برای آیفون، یک مرورگر وب پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد صفحات وب را با سرعت بالا و تجربه کاربری خوبی مشاهده کنید. این مرورگر مجهز به امکاناتی مانند بلاک کردن تبلیغات، مدیریت رمز عبور، پشتیبانی از اسکریپت‌های جاوا اسکریپت و HTML5، مدیریت پسوردها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر می‌باشد. یکی از قابلیت‌های این مرورگر در iOS، گشودن صفحات وب در قالب تب‌هایی مجزا از هم است. اگر که شما هم پس از مدتی استفاده از این مرورگر، متوجه شده‌اید که همواره تعداد زیادی از تب‌ها در این مرورگر در حالت باز شده قرار دارد، با کمک این آموزش می‌توانید تنها با یک حرکت همه این تب‌ها را ببندید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- مرورگر Safari را باز کرده و دکمه‌ی مربوط به جابه‌جایی بین تب‌ها را انتخاب و نگه دارید.

CloseAllSafari.cover1  300x91 - آموزش بستن همه تب‌ ها در مرورگر سافاری (آیفون و آیپد)

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- اکنون از منوی باز شده، می‌توانید با انتخاب Close All Tabs (تعداد تب‌ها)، کلیه آن‌ها را به صورت یک‌جا ببندید.

CloseAllSafari.cover2  300x262 - آموزش بستن همه تب‌ ها در مرورگر سافاری (آیفون و آیپد)

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR