دانلود DoliWamp 14.0.0 – نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دانلود DoliWamp 14.0.0 - نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 

دانلود DoliWamp

| نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) |

 

DoliWamp 14.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به کمک آن، می‌توانید کسب و کار خود و کلیه فعالیت‌های کارکنان در آن را به صورت از راه دور کنترل کنید. این محصول نرم افزاری، در واقع یک نسخه رایگان از سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط مشتریان (CRM) است که با استفاده از آن، صاحبان کسب و کار می‌توانند امور روزانه کارکنان خود را در یک چارچوب کاملا یکپارچه تحت مدیریت و نظارت قرار دهند. تصویر کنید که قرار باشد کلیه افراد در داخل سازمان، فعالیت‌های خود را در یک سیستم آنلاین و تحت وب قرار دهند؛ به نحوی که فعالیت لحظه‌ای هریک از آن‌ها به شکل دقیق قابل مشاهده و ردیابی باشد.

این نرم افزار، می‌تواند تمامی کسب و کارها را صرف‌نظر از حجم و اندازه‌ای که دارند مدیریت کند. از آنجا که این ابزار به صورت متن باز منتشر شده، تقریبا همه بیزنس‌ها می‌توانند آن را مورد استفاده روزانه قرار دهند. کاربران سیستم می‌توانند انواع داده‌ها را در یک محیط تحت وب در اختیار داشته و ضمن تعامل با همدیگر امورات روزانه خود را به انجام برسانند. این سیستم قدرتمند را هم استارتاپ‌ها می‌توانند استفاده کنند و هم کسب و کارهای کوچک تا متوسط؛ بدین ترتیب در صورتی که شما نیاز به سیستمی جامع و یکپارچه برای مدیریت انبار (موجودی کالا)، حسابداری، قراردادها، فاکتورها، پرداخت‌ها و اسناد مرتبط با آن نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم این سیستم قوی و یکپارچه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DoliWamp را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DoliWamp :

– دارا بودن امکانات کاربردی سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط مشتریان (CRM)

– امکان مدیریت فاکتورها

– امکان پیگیری قراردادها و همینطور ثبت و مدیریت تامین‌کنندگان

– امکان مدیریت محصول (سیستم انبارداری)

– امکان یکپارچگی با LDAP، سرویس‌های مختلف ایمیل و نظرسنجی

– امکان حسابداری، مدیریت اسناد دریافتنی/پرداختنی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– دارا بودن سیستم منابع انسانی (HR)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DoliWamp.cover1  300x188 - دانلود DoliWamp 14.0.0 - نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) DoliWamp.cover2  300x169 - دانلود DoliWamp 14.0.0 - نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR