دانلود Glarysoft Malware Hunter PRO 1.180.0.800 – از بین بردن ابزار مخرب

دانلود Glarysoft Malware Hunter PRO 1.128.0.726 - از بین بردن ابزار مخرب

 

دانلود Glarysoft Malware Hunter PRO

| از بین بردن ابزار مخرب |

 

Glarysoft Malware Hunter PRO 1.180.0.800 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، در زمینه اسکن فایل های کامپیوتر به منظور کشف ابزارهای جاسوسی می باشد. آیا از آلوده به ویروس شدن سیستم کامپیوتری تان نگران هستید؟ اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که به امنیت اطلاعات حیاتی و جلوگیری از جاسوسی آنان اهمیتی ویژه ای را قائل هستید ، نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO راه حلی ساده و در عین حال بسیار مفید را در پیش رویتان قرار می دهد. اکنون می توانید تنها با چند کلیک ساده ، انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام کنید.

بسیاری از ابزارهای جاسوسی ، تروجان ها و ابزارهای مخرب ، با سماجت تمام در فایل های سیستمی شما قرار گرفته و فعالیت های خود را آغاز می کنند. یکی از راه های معمول ، استفاده از آنتی ویروس های کامپیوتری است. یکی از روش های مفید در برخورد با اینگونه تهدیدات و خطرات ، استفاده از ابزارهای امنیتی و ضد جاسوسی است که نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO را می توان یکی از قدرتمندترین آنان به شمار آورد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO :

– امکان شکار انواع ویروس ها ، کرم ها و ابزارهای مخرب

– جلوگیری از فعالیت های خطرناک ابزارهای مخرب در پس زمینه ویندوز

– حفظ امنیت داده ها و جلوگیری از به خطر افتادن حریم خصوصی

– اسکن حرفه ای کامپیوتر جهت محافظت در برابر ویروس ها

– آپدیت های رایگان و مداوم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR