دانلود Speed Test Made Easy 2.0.17.0 – نرم افزار تست سرعت اینترنت

دانلود Speed Test Made Easy 2.0.17.0 - نرم افزار تست سرعت اینترنت

 

دانلود Speed Test Made Easy

| نرم افزار تست سرعت اینترنت |

 

Speed Test Made Easy 2.0.17.0 یک ابزار جدید و کارآمد در زمینه‌ی تست سرعت اینترنت است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که بتوانید اینترنت خود را به لحاظ سرعت و کیفیت مورد سنجش قرار دهید. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد تا به سادگی و با دقت تستی جامع از سرعت اینترنت خود انجام دهند و اطلاعات دقیق در مورد سرعت دانلود و آپلود، پینگ و ارتباطات شبکه خود را دریافت کنند. استفاده از این نرم‌افزار مناسب برای افرادی است که به دنبال اندازه‌گیری دقیق و واقعی سرعت اینترنت خود هستند. این شامل کاربران خانگی، تجاری و حتی اداری می‌شود. همچنین این نرم‌افزار برای افرادی که به دنبال انتخاب بهترین اپراتور یا ارائه دهنده خدمات اینترنت موبایل یا اینترنت ثابت هستند بسیار مفید است.

از دیگر موارد کاربرد این نرم‌افزار می‌توان به بررسی کیفیت و عملکرد اتصالات شبکه در مکان‌های مختلف اشاره کرد. همچنین افرادی که به دنبال ارائه گزارش‌های دقیق از سرعت اینترنت به صورت مرتب و مداوم هستند، می‌توانند از این نرم‌افزار بهره ببرند. این نرم افزار، در واقع یک ابزار رایگان و بسیار جامع برای مشاهده اطلاعات مرتبط با شبکه و ارتباط اینترنت است. کاربر از این طریق می‌تواند سرعت و کیفیت ارتباط اینترنت خود را بسنجد و از این طریق، به میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود پی ببرد.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Speed Test Made Easy را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Speed Test Made Easy :

– امکان تست دقیق سرعت دانلود و آپلود

– امکان ارائه اطلاعات جامع از ارتباط اینترنت

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Speed Test Made Easy.cover1  300x169 - دانلود Speed Test Made Easy 2.0.17.0 - نرم افزار تست سرعت اینترنت Speed Test Made Easy.cover2  300x169 - دانلود Speed Test Made Easy 2.0.17.0 - نرم افزار تست سرعت اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 10.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR