دانلود MKVCleaver 0.8.0.0 x86/x64 – نرم افزار استخراج فیلم‌های MKV

دانلود MKVCleaver 0.8.0.0 x86/x64 - نرم افزار استخراج فیلم‌های MKV

 

دانلود MKVCleaver

| نرم افزار استخراج فیلم‌های MKV |

 

MKVCleaver 0.8.0.0 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه استخراج اجزای فرمت ویدیویی MKV است. همانطور که می‌دانید، از ابتدای ظهور فرمت‌های ویدیویی در دنیای دیجیتال تاکنون، طیف گسترده‌ای از آنان معرفی شده‌اند. در حال حاضر، فرمت MKV توانسته به یکی از محبوب‌ترین آن‌ها تبدیل شود؛ زیرا که علاوه بر دارا بودن حجم مناسب، از کیفیت فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. از دیگر مزایای محبوب این فرمت، می‌توان به ساختار جالب آن‌ در پشتیبانی از چندین صدای پس‌زمینه و زیرنویس اشاره کرد. این بدان معناست که ویدیوهایی در این فرمت، عموما در ساختاری شامل چندین جزء مختلف تشکیل شده‌ و در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند.

حال نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید هریک از اجزای گفته شده را استخراج و به صورت جداگانه ذخیره کنید. این نرم افزار، در واقع نسخه گرافیکی ابزار MKVExtract.exe از مجموعه قدرتمند MKVToolnix است که به عنوان یک ابزار کامل و چندوظیفه‌ای در زمینه کار با این فایل فرمت به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند صدای دوبله و یا زیرنویس داخلی فیلم‌ها را برایتان استخراج کند، فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار MKVCleaver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MKVCleaver :

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

– پشتیبانی از Drag & Drop

– پشتیبانی از امکان کار به صورت گروهی بر روی فایل‌ها

– امکان استخراج زیرنویس‌ها و صدای پس‌زمینه از فیلم‌ها

– قابلیت نام‌گذاری آسان فایل‌های خروجی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MKVCleaver.cover1  300x259 - دانلود MKVCleaver 0.8.0.0 x86/x64 - نرم افزار استخراج فیلم‌های MKV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.54 + 6.26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR