دانلود VIDBOX VHS to DVD 11.0.6 – نرم افزار تبدیل فیلم‌های VHS به DVD

دانلود VIDBOX VHS to DVD 11.0.6 - نرم افزار تبدیل فیلم‌های VHS به DVD

 

دانلود VIDBOX VHS to DVD

| نرم افزار تبدیل فیلم‌های VHS به DVD |

 

VIDBOX VHS to DVD 11.0.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور تبدیل کردن فیلم‌های آنالوگ (VHS) به دیجیتال (DVD) است. با این برنامه، امکانی برای شما فراهم است تا بتوانید به خاطرات خود در فیلم‌های وی‌اچ‌اس، جان تازه‌ای بدهید. اگر که شما هم فیلم‌ها و خاطرات بسیار زیادی در قالب فیلم‌های ویدیو (VHS) دارید و می‌خواهید با زنده کردن آن‌ها، نسخه DVD آن هم در اختیار داشته باشید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که با عملکرد فوق حرفه‌ای خود می‌تواند شما را در امر تبدیل فیلم‌‌های قدیمی به نسخه دیجیتالی و DVD یاری کند.

این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی جذاب و کاربرپسند است که کاربر با استفاده از آن به سرعت می‌تواند فیلم‌های قدیمی و خاطره‌انگیز خود بر روی نوارهای ویدیو را به نسخه‌های DVD تبدیل کند. در واقع با استفاده از این نرم افزار و تکنیک پیشرفته‌ی آن در امر تبدیل نوارهای ویدیویی به دیسک DVD، دیگر نیازی نیست که برای تماشای دوباره‌ی خاطرات قدیمی خود، از VHS Playerهای قدیمی استفاده کنید؛ زیرا که این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با استفاده از تجهیزات مخصوص، دستگاه خود را یک بار با کامپیوتر ارتباط داده و سپس فیلم‌ها را از این طریق به نسخه DVD تبدیل کرده و به سادگی آن‌ها را ویرایش و یا در حافظه‌های مختلف ذخیره نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VIDBOX VHS to DVD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VIDBOX VHS to DVD :

– دارا بودن تجهیزات کامل برای تبدیل نوارهای VHS به دیسک‌های DVD

– قابلیت تبدیل کردن نوارهای ویدیویی به انواع مختلف فرمت‌های دیجیتالی

– قابلیت ویرایش کردن حرفه‌ای فیلم‌ها

– امکان ساخت منوهای کاربردی برای پخش

– قابلیت گذاشتن موسیقی پس‌زمینه برای فیلم‌ها

– اعمال ده‌ها افکت زیبا و جذاب به فیلم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VIDBOX VHS to DVD.cover1  300x180 - دانلود VIDBOX VHS to DVD 11.0.6 - نرم افزار تبدیل فیلم‌های VHS به DVD VIDBOX VHS to DVD.cover2  300x208 - دانلود VIDBOX VHS to DVD 11.0.6 - نرم افزار تبدیل فیلم‌های VHS به DVD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 287 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR