دانلود بازی Brake To Die 0.54a – بازی “ترمز برابر است با مرگ!” برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Brake To Die 0.54a - بازی "ترمز برابر است با مرگ!" برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Brake To Die برای اندروید

| بازی “ترمز برابر است با مرگ!” برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Brake To Die 0.54a نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Kiary Games است. سری بازی‌های اتومبیل‌رانی، همواره از سبک‌های مورد علاقه بسیاری از افراد در تاریخ بازی‌های دیجیتال بوده‌اند. در ابتدا، عناوین بسیار زیادی از این بازی برای پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شد. مسابقاتی که در سطح شهر دنبال شده و علاقه‌مندان را به رقابت با یکدیگر در مسیری تعیین شده تشویق می‌کردند. اما با گذشت زمان، این سبک از بازی‌ها برای کاربران خسته‌کننده و تکراری شدند. بعد از آن، سری بازی‌های اتومبیل‌رانی جهان باز طراحی شدند که کاربر می‌توانست در سطح بزرگراه‌های مختلف، به رقابت با سایرین بپردازد. اما دیری نگذشت که این بازی‌ها نیز به فراموشی سپرده شد.

حال در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از عناوین خالاقنه بازی‌های اتومبیل‌رانی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در این بازی اندرویدی، شما وظیفه هدایت اتومبیلی را بر عهده دارید که حامل یک بمب انفجاری است. در این شرایط دشوار و حساس، هر ترمز ممکن است باعث انفجار اتومبیل شما شود؛ از این رو لازم است که هدایت اتومبیل خود را در نهایت خونسردی به دست بگیرید و از ترمزهای بی‌جا پرهیز کنید! هم اکنون می توانید بازی Horizon Chase – World Tour را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Brake To Die :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی خاص و جذاب

– امکان گزینش بیش از 50 اتومبیل مختلف

– دارا بودن حالات نمایشی مختلف دوربین

– دارا بودن ماموریت‌های چالش‌برانگیز

– امکان بازی در حالت بی‌نهایت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Brake To Die1 150x84 - دانلود بازی Brake To Die 0.54a - بازی "ترمز برابر است با مرگ!" برای اندروید + نسخه بی نهایت Brake To Die2 150x84 - دانلود بازی Brake To Die 0.54a - بازی "ترمز برابر است با مرگ!" برای اندروید + نسخه بی نهایت Brake To Die3 150x84 - دانلود بازی Brake To Die 0.54a - بازی "ترمز برابر است با مرگ!" برای اندروید + نسخه بی نهایت Brake To Die4 150x84 - دانلود بازی Brake To Die 0.54a - بازی "ترمز برابر است با مرگ!" برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR