دانلود D3DGear 5.00.2318 – ضبط گیم‌پلی و استریم بازی‌ها

دانلود D3DGear 5.00.2318 - ضبط گیم‌پلی و استریم بازی‌ها

 

دانلود D3DGear

| ضبط گیم‌پلی و استریم بازی‌ها |

 

D3DGear 5.00.2318 نام یک ابزار جدید، کاربردی و ساده به منظور ضبط گیم‌پلی بازی‌ها، ثبت اسکرین‌شات از بازی و همینطور استریم آنلاین آن در شبکه‌های آنلاین است. این برنامه در واقع یک نرم‌افزار چندمنظوره است که برای گیمرها، استریمرها و تولیدکنندگان محتوای گیم طراحی شده و به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند تجربیات بازی خود را به راحتی ضبط و پخش کنند. این ابزار قدرتمند به کاربران امکان می‌دهد تا گیم‌پلی خود را ضبط کرده، از صفحه نمایش عکس بگیرند و تجبیات بازی‌ خود را بر روی اینترنت پخش (استریم) کنند. این برنامه با طراحی سبک و کارآمد خود، امکانی فراهم می‌کند که بتوانید یک تجربه روان را در حین ضبط و استریم بازی‌ها داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این برنامه، قابلیت ضبط گیم‌پلی بدون تأثیر بر تجربه بازی است. کاربران می‌توانند گیم‌پلی خود را به صورت ویدیو با فرمت‌های مختلف ضبط کنند، بدون آنکه بر روی فریم ریت بازی تاثیر گذاشته بشود. علاوه بر این، نرم افزار فوق از از سیستم H.264 هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ویدیوهای خود را با کیفیت بالا و حجم کمتر تولید و استریم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار D3DGear را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار D3DGear :

– امکان ضبط فیلم و ویدیوی مربوط به گیم‌پلی بازی‌ها

– قابلیت لایو استریم گیم‌پلی بازی‌ مخصوص گیمرها

– مورد استفاده توسط گیمرهای حرفه‌ای سراسر دنیا

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

D3DGear.cover1  300x185 - دانلود D3DGear 5.00.2318 - ضبط گیم‌پلی و استریم بازی‌ها D3DGear.cover2  300x284 - دانلود D3DGear 5.00.2318 - ضبط گیم‌پلی و استریم بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR