دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای PC

دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای PC

 

دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای کامپیوتر

| بازی سفری پرماجرا به سیاره کریستوپیا |

| نسخه DARKZER0 |

 

Krystopia A Puzzle Journey بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های فکری می باشد که در سال 2019 توسط Antler Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ماجرای داستانی نُوا دون (Nova Dune) را دنبال کنید. او یک فضانورد خبره است که در سفینه فضایی خود، پیامی مرموز را دریافت می‌کند. اکنون او مصمم به کشف منشأ این پیام ناشناس است و پس از جستجوی بسیار، سرانجام به سیاره‌ای تحت عنوان کریستوپیا (Krystopia) می‌رسد. اکنون شما با در دست گرفتن هدایت شخصیت اصلی بازی، باید انواع معماهای رازآلود سیاره مذکور را حل کرده و اسرار جهان زیبای کریستوپیا را حل کنید.

نکته کلیدی در رابطه با این بازی، کشف سرنخ از مناطق مختلف سیاره است. به نظر می‌رسد که در گذشته، تمدنی ناشناخته در این سیاره زندگی می‌کرده و امکانات نسبتا خوبی را نیز در دسترس داشته‌اند. اما در حال حاضر، هیچ اثری از حیات بر روی این سیاره دیده نمی‌شود و پرسش اصلی برای شما این است که چه اتفاقی در تاریخ این سیاره منجر به حذف کامل جمعیت آن شده است؟ گیم‌پلی جذاب و معماهای خلاقانه این بازی، شما را رفته رفته تا کشف انواع سرنخ‌ها یاری می‌:ند تا در نهایت بتوانید اطلاعات کاملی در رابطه با این سیاره ناشناس کشف کنید هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Krystopia A Puzzle Journey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Krystopia A Puzzle Journey1 300x169 - دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای PC Krystopia A Puzzle Journey2 300x169 - دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای PC

 

Krystopia A Puzzle Journey3 300x169 - دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای PC Krystopia A Puzzle Journey4 300x169 - دانلود بازی Krystopia A Puzzle Journey برای PC

 

تریلر بازی Krystopia A Puzzle Journey :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.8 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Video card with 1024MB of VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 201 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR