دانلود Astra Image Plus 5.5.8.1 – نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر

Astra Image - نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر

 

دانلود Astra Image

| نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر |

 

Astra Image Plus 5.5.8.1 نام برنامه ای است که به شما کمک می کند تا عکس های خود را واضح تر کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید گزینه های مختلف را تغییر دهید تا تصاویرتان واضح تر، زیبا تر و شگفت انگیز تر شوند. با استفاده از امکانات پیشرفته با کاربردی آسان و ابزار های بصری مختلف، در کمترین زمان عکس های بهتری خواهید ساخت. این نرم افزار هفت نوع ابزار مختلف قابل تنظیم را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید به راحتی تصاویر نویزدار و حتی تار را اصلاح کنید. از ساده ترین تا پیشرفته ترین ابزار های تنظیم جزئیات به شما در ساخت عکس های شگفت انگیز کمک می کنند و با استفاده از آن ها می توانید نوردهی، کنتراست، تناژ چند منطقه ای، رنگ و موارد دیگر را کنترل کنید. لازم به ذکر است که همه تنظیمات در همان زمان انجام می شوند بنابراین می توانید خیلی سریع و راحت به تنظیمات دلخواه خود برسید.

با استفاده از Astra Image نویز ها را حذف و جزئیات را حفظ کنید تا نتایجی شگفت انگیز ایجاد شود. رنگ، درخشندگی و کنتراست را می توان به طور جداگانه تغییر داد و این موضوع باعث می شود تا بتوانید نویز موجود در عکس های خود را حذف کنید بدون اینکه از طبیعی بودن آن ها کاسته شود. این نرم افزار از یک الگوریتم پیشرفته برای حذف و کنترل دقیق رنگ ها با حفظ کنتراست استفاده می کند.

 

 

 

ویژگی های Astra Image:

– تجزیه و تحلیل خودکار
– بهبود کیفیت، افزایش کنتراست، کنترل گاما و حذف نویز
– وجود ابزار های پیشرفته با کاربردی آسان
– حذف اشتباهات فوکوس ناخواسته و آثار لرزش دست هنگام گرفتن عکس
– تشخیص خودکار و دقیق لبه ها
– امکان حذف و کنترل دقیق رنگ ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Astra Image - نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، از کد فعال سازی موجود در فایل serial.txt (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) برای فعال سازی برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10/12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR