دانلود بازی The Sunset 2096 برای PC

دانلود بازی The Sunset 2096 برای PC

 

دانلود بازی The Sunset 2096 برای کامپیوتر

| بازی غروب خورشید 2096 |

| نسخه PLAZA |

 

The Sunset 2096 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط TheBlavas ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زمانی که بشر برای انجام کارهای روتین و ساده خود، احساس تنبلی می‌کند، ماشین‌های روی کار می‌آیند. امروزه بسیاری از امور و وظایف ما انسان‌ها، توسط ماشین‌ها انجام می‌شوند. ماشین‌هایی که شامل اتومبیل‌ها، دستگاه‌های کامپیوتری، ماشین لباس‌شویی و … می‌شوند، بسیاری از امور سخت و آسان زندگی ما را به دست گرفته و آن را با سرعت و کیفیت بالاتری برایمان انجام می‌دهند. در داستان بازی غروب خورشید در سال 2096 نیز، سناریویی مشابه به وقوع پیوسته و بسیاری از امور انسان به دست ربات‌ها انجام می‌گیرد.

اما سرانجام روزی فرا می‌رسد که ربات‌ها علیه انسان شورش کرده و سعی می‌کنند تا از بردگی آن‌ها نجات یابند. این موضوع از جایی نشأت می‌گیرد که در برخی کارگاه‌ها، انسان به کلی حذف شده و ربات‌ها جایگزین کلیه امور آن شده‌اند. این رویداد ترسناک، سبب می‌شود که 80% از جمعیت انسان‌ها در مریخ به نابودی کشیده شوند؛ چرا که در این سال، بشر در این سیاره نیز سکونت پیدا کرده است. ربات‌ها هر جنبنده‌ای را در این سیاره از بین می‌برند. در ادامه، ماشین‌ها شروع به گسترش جمعیت خود در سیاره مریخ کرده و سازه‌های انسان را نابود می‌‌کنند. اما هنوز هم روزنه‌ای از امید باقی مانده است؛ چرا که برخی از سازه‌ها همچنان پابرجا بوده و احتمالا بتوان نژاد انسان را پیش از غروب خورشید نجات داد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Sunset 2096 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Sunset 20963 300x169 - دانلود بازی The Sunset 2096 برای PC The Sunset 20964 300x169 - دانلود بازی The Sunset 2096 برای PC

 

The Sunset 20961 1 300x169 - دانلود بازی The Sunset 2096 برای PC The Sunset 20962 1 300x169 - دانلود بازی The Sunset 2096 برای PC

 

تریلر بازی The Sunset 2096 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® XP / Vista / 7
Processor: Core i3-530
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 460
DirectX: Version 9.0
Storage: 20 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® XP / Vista / 7
Processor: Core i3-750
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 660
DirectX: Version 10
Storage: 20 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 8.49 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR