دانلود Outlook4Gmail 5.1.3.4491 – همگام سازی اطلاعات جیمیل و اوت لوک

دانلود Outlook4Gmail 5.0.0.3500 - همگام سازی اطلاعات جیمیل و اوت لوک

 

دانلود Outlook4Gmail

| همگام سازی اطلاعات جیمیل و اوت لوک |

 

Outlook4Gmail 5.1.3.4491 نام نرم افزاری ساده و آسان، به منظور همگام‌سازی اطلاعات موجود در حساب جیمیل و اوت لوک با همدیگر (و برعکس) است. یکی از قابلیت‌های مهم سرویس‌های پست الکترونیک، پشتیبانی از تقویم و اقدامات است. با استفاده از تقویم‌های موجود در این سرویس‌ها، کاربر می‌تواند برای کلیه روزهای هفته/ماه/سال برنامه‌ریزی کرده و اقدامات خود را تفکیک روز و ساعت در آنان درج نماید. بسیاری از کاربران اقدامات و زمان‌بندی‌های آن را در حساب‌های کاربری ایمیل درج می‌کنند. اما اگر کاربری قصد داشته باشد که کلیه اطلاعات مربوط به یک حساب کاربری ایمیل را به حسابی دیگر منتقل کند، تکلیف چیست؟

در این زمان، نرم افزاری همچون Outlook4Gmail قابلیت‌های کلیدی خود را به نمایش می‌گذارد. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند تقویم موجود در حساب‌های جیمیل و اوت لوک را همگام‌سازی کرده و کلیه مخاطبین و همچنین اقدامات را از یک حساب، به حسابی دیگر منتقل نمایند. از این رو، دیگر نیازی نیست که این روند را به صورت دستی انجام دهید، چرا که با استفاده از این نرم افزار می‌توان کلیه فرآیند انتقال را به طور خودکار انجام داد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Outlook4Gmail را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Outlook4Gmail :

– توانایی انتقال و همگام‌سازی اقدامات

– پشتیبانی از چندین حساب کاربری جیمیل و اوت لوک

– امکان صرف نظر از همگام‌سازی اقدامات منقضی شده

– قابلیت انتقال آسان و سریع مخاطبین

– پشتیبانی از Microsoft Exchange Server

– سازگاری با تقویم‌های اینترنتی

– امکان انتقال آسان رویدادهای تقویم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR