دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه RELOADED |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

| نسخه کم‌حجم Call of Duty Ghosts-BlackBox اضافه شد… |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

 

 

گیم پلی بازی Call of Duty Ghosts تغییرات متوعی در خود دیده است به عنوان مثال در بازیکن ما در اوایل یکی از مراحل بازی در داخل یک کشتی است و باید بمب ها و سلاح های مختلف را پیدا کند و بعد از آن کشتی را نابود کند. در ابتدا شخصیت بازی در زیر اقیانوس هست و انواع ماهی ها که تخت سنگ ها را به محاصره ی خود درآورده اند را در مقابل چشمانش می بیند ، سپس او به کف اقیانوس می رسد و  گروهی از دشمنان را با شلیک همزمان از بین می برد وسپس باید به کشتی دشمن نفوذ کرده و در زمان گشت زنی نگهبانان جایی را برای پنهان شدن پیدا کند و تا جایی که می تواند مخفی کاری را در دستور کار خود قرار دهد و سلاح ها را جمع آوری کند و کشتی را نابود سازد. شما می توانید زمانی که در زیر آب هستید دشمنانتان را که درون قایق ها هستند به صورت مخفیانه بگیرید و آن ها را به زیر آب بکشید. شما میتوانید با تفنگ های مخصوص که برای زیر آب طراحی شده است شلیک کنید. همچنین در شما میتوانید در زیر آب پشت سنگ ها و سخره ها کاور بگیرید. به جرات می توان گفت این اولین باری است که محیط زیر آب را تا این حد با جزئیات بالا خواهید دید. و همچنین اولین بار خواهد بود که اقدام به تیر اندازی و کاور گیری در محیط زیر آب خواهید کرد و از دیدن صحنه های سینمایی لذت خواهید برد.

 

 

تصاویری از محیط بازی Call of Duty Ghosts :

 

Call-of-Duty-Ghosts-7 Call-of-Duty-Ghosts-1 Call-of-Duty-Ghosts-2 Call-of-Duty-Ghosts-3 Call-of-Duty-Ghosts-4 Call-of-Duty-Ghosts-5 Call-of-Duty-Ghosts-6

 

 

 

دانلود سری کامل بازی های Call of Duty :

دانلود 1. دانلود بازی Call Of Duty 1 برای PC

دانلود 2. دانلود بازی Call Of Duty 2 برای PC

دانلود 4. دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

دانلود 4. دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare Remastered برای PC

دانلود 5. دانلود بازی Call Of Duty 5 World At War برای PC

دانلود 6. دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PC

دانلود 7. دانلود بازی Call of Duty Black Ops برای PC

دانلود 8. دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای PC

دانلود 9. دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC

دانلود 10. دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود 11. دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC

دانلود 12. دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 3 برای PC

دانلود 13. دانلود بازی Call of Duty Infinite Warfare برای PC

دانلود 14. دانلود بازی Call of Duty WWII برای کامپیوتر

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
RAM: 6 GB RAM
HDD : 40 GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce™ GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX® compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 30/23.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود نسخه RELOADED
  • دانلود نسخه BlackBox
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR