دانلود R3DS ZWrap 2023.7.2 x64 – پلاگین شبیه‌سازی مدل‌های سه‌بعدی

دانلود R3DS ZWrap 2023.7.2 x64 - پلاگین شبیه‌سازی مدل‌های سه‌بعدی

 

دانلود R3DS ZWrap

| پلاگین شبیه‌سازی مدل‌های سه‌بعدی |

 

R3DS ZWrap 2023.7.2 x64 نام یک پلاگین جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی شبیه‌سازی مدل‌های 3 بعدی در کامپیوتر است که می‌توان آن را بر روی ZBrush نصب و از امکانات کاملا خودکار آن در زمینه‌ی شبیه‌سازی‌های بسیار پیشرفته و دقیق بهره گرفت. ZBrush یک نرم افزار مدلسازی و نقاشی دیجیتال است که برای خلق و طراحی مدل‌های سه‌بعدی و کارهای هنری استفاده می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت Pixologic توسعه داده شده است و در صنعت هنرهای دیجیتال، طراحی شخصیت، طراحی محیط و بازی‌سازی بسیار محبوب است. با استفاده از ZBrush، کاربران می‌توانند مدل‌های سه‌بعدی را از ابتدا ایجاد کنند یا روی مدل‌های موجود کار کنند. این نرم افزار به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های پیشرفته، جزئیات ریز و بافت‌های مختلف را به مدل‌ها اضافه کنند.

ابزار فوق به دلیل امکان بهره‌گیری از پلاگین‌های متعدد، قابلیت‌های بسیار جذابی را در خود دارد که می‌توانید با نصب هریک از آن‌ها، امکانات این ابزار را پیشرفته‌تر کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز یکی از تازه‌ترین پلاگین‌های این نرم افزار را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با نصب کردن آن می‌توانید مدل‌های خود را با دقت بسیار بیشتری شبیه‌سازی کنید. این پلاگین با کنترل‌هایی ساده و آسان، فرآیند تبدیل کاراکترها و اسکن‌های سه‌بعدی شما به توپولوژی‌های آماده‌ی را ساده و سریع‌تر می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار R3DS ZWrap را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار R3DS ZWrap :

– امکانات جامع در زمینه‌ی شبیه‌سازی مدل‌های 3 بعدی

– دارا بودن سرعت و دقت بسیار بالا

– توانایی کار با انواع مدل‌های اسکن و یا طراحی شده توسط نرم افزارهای CAD

– دار ابودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

R3DS ZWrap.cover1  300x169 - دانلود R3DS ZWrap 2023.7.2 x64 - پلاگین شبیه‌سازی مدل‌های سه‌بعدی R3DS ZWrap.cover2  300x169 - دانلود R3DS ZWrap 2023.7.2 x64 - پلاگین شبیه‌سازی مدل‌های سه‌بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR