دانلود UWPSpy 1.0 – دسترسی به کدهای مربوط به المان‌های گرافیکی در ویندوز

دانلود UWPSpy 1.0 - دسترسی به کدهای مربوط به المان‌های گرافیکی در ویندوز

 

دانلود UWPSpy

| دسترسی به کدهای مربوط به المان‌های گرافیکی در ویندوز |

 

UWPSpy 1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و رایگان به منظور دسترسی به کدهای مربوط به رابط‌های گرافیکی در ویندوز است که می‌توانید از آن برای تقویت مهارت خود در زمینه‌ی توسعه اپ‌های UWP کمک بگیرید. اگر که در زمینه‌ی طراحی وب‌سایت تجربه دارید، احتمالا به خوبی Inspect Element را می‌شناسید. این قابلیت که در تمامی مرورگرها در دسترس است، به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند به شکل زنده کدهای موجود بر روی صفحه را ببیند و با ابزارهای موجود، المان‌های گرافیکی موجود در صفحه را ببینید و انتخاب کند و بدین ترتیب کد آن را در دسترس داشته باشد. برای نیازهای آموزش، تست یا …، می‌توان از همین ابزار استفاده کرده و با اعمال تغییر در آن‌ها، به طور زنده نتایج را در صفحه وب مشاهده کرد. اگر که به ابزاری مشابه با اینسپکت المنت در ویندوز برای اپلیکیشن‌های گرافیکی احتیاج دارید، در اینجا به شما بهترین ابزار برای این کار را معرفی خواهیم کرد.

با استفاده از این اپلیکیشن جدید، رایگان و کاربردی شما به راحتی می‌توانید هرگونه المان گرافیکی در ویندوز را انتخاب و کدهای آن را ببینید. با وجود اینکه تلاش برای اینگونه دستکاری‌ها معمولا نیازمند دانش کافی در این حوزه است، اما این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده تا شما هم بتوانید با سهولت و سادگی بسیار هرگونه تغییر را در کدهای مربوط به المان‌های گرافیکی موجود بر روی صفحه اعمال کرده و نتیجه را ببینید. این نرم افزار صرفا برای اپلیکیشن‌های Universal Windows Platform (UWP) کاربرد داشته و به شما کمک می‌کند تا طرز کدنویسی برنامه‌های مختلف ویندوزی را ببینید و از این طریق تجربه خود را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Radiant Photo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار UWPSpy :

– امکان دسترسی و مشاهده کدهای مربوط به برنامه‌های UWP در ویندوز

– مناسب برای دولوپرها و تسترها

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

– امکان مشاهده و دستکاری کدها در اپ‌های ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UWPSpy.cover1  247x300 - دانلود UWPSpy 1.0 - دسترسی به کدهای مربوط به المان‌های گرافیکی در ویندوز UWPSpy.cover2  300x158 - دانلود UWPSpy 1.0 - دسترسی به کدهای مربوط به المان‌های گرافیکی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR