دانلود CBLOX 1.0.0 – محیط برنامه‌نویسی بصری

دانلود CBLOX 1.0.0 - محیط برنامه‌نویسی بصری

 

دانلود CBLOX

| محیط برنامه‌نویسی بصری |

 

CBLOX 1.0.0 نام یک محیط توسعه‌ی جدید، جذاب و کاربردی برای علاقه‌مندان به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی است. همانطور که می‌دانید، علم رایانه روز به روز در حال پیشرفت بوده و افراد بیشتری را جذب خود می‌کند. برنامه‌ها، بازی‌ها و عموما هرآنچه که در فضای دیجیتالی با آن‌ها سر و کار داریم، با استفاده از تکنیک برنامه‌نویسی و یا کدزنی در یک حوزه‌ی خاص ساخته شده است. امروزه، ده‌ها زبان برنامه‌نویسی مختلف در دنیا معرفی و توسط شرکت‌ها و افراد به شکل مستقل مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهارت برنامه‌نویسی، سطوح مختلف دارد که معمولا افراد مبتدی‌تر، باید از مقدمات یک زبان شروع به یادگیری کنند و سطوح پیش روی را پشت سر بگذارند. اما به طور کلی، هر برنامه بر اساس یک سری دستور و منطق کار می‌کند که کدها وظیفه‌ی تعریف و کنترل جریان کارکرد برنامه را بر عهده دارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک محیط برنامه‌نویسی به صورت گرافیکی را برای شما آماده کرده‌ایم که مناسب برای افراد مبتدی در این حوزه است.

برنامه‌نویسی همیشه نباید یک رفتار بیش از حد پیچیده باشد؛ خصوصا برای تازه‌کارها و افرادی که برای اولین بار می‌خواهند پا به این عرصه بگذارند. در دسترس داشتن ابزاری که برای توضیح و بیان رویکردهای برنامه‌نویسی ساده و گویا باشد، یک مسئله‌ی مهم در ابتدای راه است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود در دسترس شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم، یک محیط توسعه‌ی گرافیکی است که شما در آن می‌توانید دستورات برنامه‌ را به صورت بلوک‌های مختلف در کنار هم قرار داده و در واقع با یک واسط بصری اولین برنامه ی خود را بسازید. هم اکنون می توانید نرم افزار CBLOX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CBLOX :

– مناسب برای یادگیری برنامه توسط مبتدیان

– مجهز بودن به یک محیط گرافیکی ساده و گویا برای یادگیری بهتر مفاهیم

– امکان درگ اند دراپ کردن بلوک‌ها و دستورات برای ساخت منطق و دستورات برنامه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CBLOX.cover1  300x113 - دانلود CBLOX 1.0.0 - محیط برنامه‌نویسی بصری CBLOX.cover2  300x173 - دانلود CBLOX 1.0.0 - محیط برنامه‌نویسی بصری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR