دانلود OkMap 17.4.1 x64 – اوکی‌مپ؛ ویرایش و آنالیز نقشه‌ GPS

دانلود OkMap 17.4.1 x64 - اوکی‌مپ؛ ویرایش و آنالیز نقشه‌ GPS

 

دانلود OkMap

| اوکی‌مپ؛ ویرایش و آنالیز نقشه‌ GPS |

 

OkMap 17.4.1 x64 اوکی‌مپ؛ نرم افزاری قدرتمند که از آن به عنوان یکی از ابزارهای پیشرو در زمینه کار با نقشه‌ها در ویندوز یاد می‌شود. به کمک اوکی‌مپ، امکانی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید به شکلی تعاملی در رایانه‌ی شخصی خود، بر روی نقشه‌های مپ و یا دیجیتالی که خریداری و یا اسکن کرده‌اید، کار کنید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید اطلاعات نقشه‌ها را از منابع مختلف درون‌ریزی کرده و سپس در یک محیط قدرتمند و یکپارچه به ویرایش و آنالیز نقشه‌ها بپردازید. به کمک اوکی‌مپ، شما می‌توانید نقشه‌های رایگان را از سرور اصلی برنامه دانلود کرده و نقشه‌های شخصی خودتان را با ویرایش کردن آن‌ها بسازید. این نقشه‌ها را می‌توانید بسته به نیاز خود در GPS گوشی‌های هوشمند و یا ساخت اطلاعات جغرافیایی بر مبنای نقشه‌های واقعی مورد استفاده قرار دهید.

در دنیای امروزی، تقریبا همه‌ی ما ترجیح می‌دهیم پیش از آغاز سفر و یا گردش و تفریح، در ابتدا مسیر خود را از روی نرم افزارهای مسیریابی بررسی کنیم. در واقع سرویس‌های مسیریابی و نقشه‌های GPS به ما امکانی می‌دهند که بتوانیم با جزئیات دقیق به اطلاعات مسیرها در تمامی نقاط کشور و دنیا دسترسی داشته باشید. اوکی‌مپ، یک استودیوی فوق پیشرفته برای کار با نقشه‌های دیجیتالی است که در آن می‌توانید انواع نقشه‌ها را فراخوانی کرده و جزئیات هر نقطه را ببینید و در صورت تمایل، به ساخت نقشه شخصی‌تان روی بیاورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار OkMap را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OkMap :

– امکان نمایش نقشه‌های وب از 200 سرور مختلف نظیر Google, Apple, OpenStreetMap, ESRI, USGS, Kompass, IGM

– امکان نمایش جزئیات جغرافیایی نقاط مختلف نقشه

– امکان فراخوانی و مشاهده نقشه‌های اسکن و یا خریداری شده

– سازگاری با مختصات‌های degrees, degrees-minutes, degrees-minutes-seconds, UTM, ECEF, Open Location Code, GeoRef, USNG (US National Grid), MGRS (Military Grid Reference System), BG (British Grid), IG (Irish Grid), metric coordinates

– امکان نمایش، آنالیز و ویرایش نقشه‌ها در نمای تمام‌صفحه

– امکانات گسترده در حوزه محاسبات و تبدیل داده‌ها

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OkMap.cover1  300x162 - دانلود OkMap 17.4.1 x64 - اوکی‌مپ؛ ویرایش و آنالیز نقشه‌ GPS OkMap.cover2  300x162 - دانلود OkMap 17.4.1 x64 - اوکی‌مپ؛ ویرایش و آنالیز نقشه‌ GPS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 397 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR