معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

images 1686121066 64802a6ab6e1e min - معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس
اداره یک کسب و کار در هر اندازه و در هر حوزه ای علاوه بر دانش مدیریت به اطلاعات و گزارشات دقیق و بدون خطا وابسته است و هر گونه تصمیم مدیریتی با تاخیر و خطا در داده ها می تواند تحت تاثیر قرار گیرد.

 

نرم افزار حسابداری پارمیس می تواند با ارائه اطلاعات و گزارشات به موقع و دقیق از هر بخش کسب و کار شما به شما در پیشبرد اهداف کاری کمک شایانی کند. نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار حقوق و دستمزد از پر طرفدارترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار می باشند.

 

images 1686121066 64802a6abf112 min - معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، بخش زیادی از هزینه‌های هر سازمان و کسب و کار در بخش نیروی انسانی شرف می شود از همین رو اطلاعات مالی این بخش‌ ها باید با دقت بالایی گردآوری و سازماندهی شود. نرم افزار حقوق و دستمزد می تواند بخش زیادی از وظایف واحد حسابداری هر کسب و کار را به عهده بگیرد.

با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد جایی برای اشتباه و خطا های انسانی باقی نمی ماند و صاحبان مشاغل نگرانی از بابت صحت گزارشات و اسناد نخواهد داشت.

اهمیت بالای ثبت دقیق ساعات کاری کارکنان و محاسبه بدون خطای پرداختی ها و عیدی و سنوات و… نیاز به این نرم افزار حسابداری را توجیه می کند. با این نرم افزار می توانید فیش های حقوقی را صادر کنید، این سیستم می تواند برای هر تعداد پرسنل و کارگر که مد نظر شماست اطلاعات کاری را ثبت و حقوق را با دقت بالایی محاسبه کند. از مزایای این نرم افزار حقوق و دستمزد این است که کارفرما می تواند برای هر فرد با توجه به پاداش و ماموریت ها و مرخصی ها فرمول های اختصاصی برای افراد تعریف کند.

محاسبه مالیات حقوق هر فرد با توجه به قوانین و ضوابط تعیین شده به وسیله اداره مالیات با نرخ مالیات از مهمترین کاربرد های این نرم افزار حسابداری است.این نرم افزار به صورت هوشمند می تواند مالیات پرسنل و کارکنان سازمان شما را محاسبه و از حقوق و دریافتی ها کس. کند و فیش های حقوقی را با سرعت و صحت صادر کند.

 

images 1686121066 64802a6ac2cda min - معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

 

مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می تواند برای بیزینس های مختلف در بسیاری از حوزه های کاری مورد استفاده قرار گیرد. صاحبان فروشگاه های زنجیره یا سوپرمارکت ها، خرده فروشان و عمده فروشان می توانند از خدمات این نرم افزار استفاده کنند. با به کارگیری این نرم افزار در سیستم کاری خود علاوه بر تسهیل و بهبود روند فعالیت ها می توانند بازده بیزینس خود را بالا ببرید.

این نرم افزار حسابداری به صاحبان کسب کار امکان تعریف کاربر های مختلف با سطح دسترسی های تعیین شده توسط مدیر را می دهد که از این طریق تمام کاربران نرم افزار با توجه به نیاز سازمان می توانند از امکانات و داده ها استفاده کنند.

با نرم افزار حسابداری فروشگاهی می توانید فرایند ها و تراکنش های انبار را مدیریت کنید و به صورت آنی از موجودی انبار ها اطلاع داشته باشید. می تواند در این نرم افزار کاربردی تمام دوره های تخفیف و پورسانت فروشگاه خود را در گزارشات لحاظ کرده و با توجه به نیاز خود دوره ها تعریف کنید.

این نرم افزار حسابداری تمام امکانات مورد نیاز برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی را به مدیران می دهد، از این طریق صاحبان کسب و کار می توانند برای بیزینس خود یک فروشگاه آنلاین تهیه کنند تا از این طریق بتوانند زمینه فعالیت ها و عرضه و فروش محصول یا خدمات خود را توسعه دهند.

 

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

در هر سازمان و بیزینس یکی از وظایف مدیران پرداخت حق بیمه پرسنل می باشد. نرم افزار حقوق و دستمزد می تواند حق بیمه تمام افراد را به صورت منحصر به فرد محاسبه و به صورت آنلاین پرداخت و همچنین فایل ها و گزارشات بیمه را استخراج و در سایت و سامانه های مربوطه بارگذاری کند.

با استفاده از این نرم افزار می تواند تمام حقوق و پرداختی های کارکنان را به صورتی اینترنتی، دقیق و به موقع پرداخت کنید.از مزایای به کار گیری نرم افزار حقوق و دستمزد امکان لحاظ کردن تسهیلات و وام های کارکنان است که می تواند برای شرکت ها و فروشگاه های بزرگ بسیار حائز اهمیت باشد.

این نرم افزار حسابداری پارمیس دارای نسخه رایگان دمو می باشد و در صورتی که علاقمند به دریافت این نسخه و آشنایی بیشتر با محیط و رابط کاربری نرم افزار هستید می توانید همین الان با شماره های ارائه شده تماس بگیرید یا فرم درخواست نسخه دمو نرم افزار حسابداری پارمیس را را تکمیل کرده و منتظر تماس همکاران ما طی ۲۴ ساعت آینده باشید.

 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

از مزایای اصلی این نرم افزار می توان به ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی بین شما و مخاطبان اشاره کرد. اطلاعیه های پیامکی و پیگیری های ثانویه می تواند تاثیر قدرتمندی بر حفظ و جذب مشتریان داشته باشد.

هدف اصلی استفاده از این نرم افزار می تواند مکانیزه کردن اطلاعات و گزارشات سازمان یا فروشگاه شما باشد که در صورتی که از یک نرم افزار حرفه‌ای در سیستم خود استفاده نکنید در این مورد اختلالات و خطا های بسیاری بروز خواهد کرد.

از امتیازات این نرم افزار آپدیت های مداوم و پشتیبانی پیوسته و کارآمد است که می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کرده و به حرکت بیزینس شما در مسیر پیشرفت کمک کند.

این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های پارمیس است که شما میتوانید از آن برای بهبود و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. اگر در مورد خرید و انتخاب نسخه متناسب با کسب و کار خود به راهنمایی یا مشاوره نیاز دارید می توانیم از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت ما مشاوره رایگان و حرفه ای دریافت کنید.

 

جمع بندی

حسابداری از بخش های اساسی و پایه هر بیزینس و سازمانی است که اگر در روند فعالیت های خود دچار مشکل یا خطا شود می تواند آسیب جدی به ساختار اصلی کسب و کار وارد کند، به همین جهت امروزه نرم افزار های حسابداری مورد استقبال بالایی قرار گرفته اند.

نرم افزار های پارمیس به خصوص نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس و نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می توانند از کاربردی ترین ابزار های حسابداری در هر کسب و کاری هستند که مطالعه این مقاله به معرفی آنها پرداختیم، امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای یکپارچه مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

 

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR